שתף קטע נבחר

שון ג'ונס וטי.ג'יי קליין לא צפויים לשחק נגד ונציה

דן שמיר בבעיה לפני משחק העונה של הפועל חולון באירופה בשלישי. המתאזרח ממשיך לסבול מפציעה בברך ולא התאמן בימים האחרונים, הפורוורד נקע בצורה חמורה את הקרסול בהפסד לנס ציונה ובכה מכאבים

הפועל חולון רשמה אמש (שבת) את אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה, בטח מבחינת אנרגיות, והפסידה לראשונה בבית - 88:78 לעירוני נס ציונה. צריך להגיד את האמת, חולון השיגה לא מעט ניצחונות העונה בזכות קאמבקים מרשימים, אבל כדורסל טוב במשך שלושה רבעים היא לא משחקת באופן די קבוע.

 

אתמול הגיעה להיכל טוטו נס ציונה הקשוחה, שלא נתנה לסגולים את הצ'אנס לחזור ואפילו הגדילה את ההפרש ברבע האחרון. אם עד המשחק חולון הייתה מנצחת בממוצע בבית את עשר הדקות האחרונות - 15:22, אמש היא הפסידה אותן לכתומים 23:16. בשלב מסוים הפער כבר עמד על 17 נקודות - 88:71.

 

שון ג'ונס ()
שון ג'ונס יורד פצוע מהמגרש

 

בחולון יש לא רק בעיות מקצועיות, אלא גם בעיות רפואיות. טי.ג'יי קליין ממשיך לסבול מכאבים בברך ונגד נס ציונה הוא לא שיחק. למעשה, המתאזרח לא הצליח להתאמן במשך יומיים ובקבוצה לא רצו לסכנו.

 

אל קליין הצטרף גם שון ג'ונס, שנפצע בקרסול נגד נס ציונה, נאנק מכאבים ואף בכה. הגבוה התקשה ללכת ונאלץ להיעזר בשניים מאנשי חולון כדי להגיע לחדר ההלבשה. בהמשך הוא אף נלקח לבית החולים לבדיקה כשהוא סובל מנקע חמור. הפציעות הללו מגיעות לדן שמיר בתזמון הכי גרוע שאפשר, יומיים לפני משחק העונה של חולון בליגת האלופות של פיב"א מול ונציה בבית. ג'ונס לא ייקח חלק במשחק, קליין עדיין בספק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים