שתף קטע נבחר

הערב: הצ'אנס האחרון של דני פרנקו?

הפועל ת"א תתארח אצל מכבי אשדוד (20:30) בשמינית גמר הגביע. הפסד עשוי לסיים את דרכו של המאמן במועדון לאור פתיחת העונה המזעזעת. דבון אקון-פרסל צפוי לקבל יותר דקות

למרות שבהפועל תל אביב מסרבים להתייחס לכך באופן רשמי וטוענים כי מעמדו של דני פרנקו לא עלה לדיון, לכולם ברור כי לאור פתיחת העונה הרעה (8:3 בליגה) והיכולת הלא טובה שמציגה הקבוצה למרות השינויים בסגל, הפסד הערב (שלישי, 20:30) בחוץ למכבי אשדוד בשמינית גמר גביע המדינה עשוי לחרוץ את גורלו.

 

בקבוצה קיימת אכזבה עצומה מהדרך בה הקבוצה משחקת. הפועל חולון טיילה מול הפועל ת"א בהיכל שלמה בשישי האחרון בדרך ל-92:74, ועוד קודם לכן, עירוני נהריה, שהובסה אתמול על ידי מכבי ראשל"צ ב-32 הפרש בגביע, ניצחה את האדומים גם כן בבית - 76:90.

 

הפועל תל אביב (צילום: עוז מועלם)
דני פרנקו. אכזבה עצומה מהדרך בה הקבוצה משחקת(צילום: עוז מועלם)

 

בקבוצה תולים תקוות בזר החדש דבון אקון-פרסל, שכזכור שיחק מול חולון שלוש דקות בלבד בחצי הראשון, ירד לחדר ההלבשה ונרדם בו עד סיום המשחק. הפורוורד האמריקני היה תשוש מהטיסה הארוכה לישראל (17 שעות) ונחת בערב המשחק. בבוקר שישי הוא עוד נאלץ לעבור בדיקות רפואיות ועלה לפרקט באפיסת כוחות.

 

המצב של אשדוד לא טוב מזה של האדומים. גם החבורה של בראד גרינברג עומדת על מאזן 8:3 בליגה ובמחזור האחרון הובסה על ידי הפועל ירושלים בבית 87:64, במשחק שכבר היה גמור במחצית הראשונה.

 

פול סטול (צילום: אבי רוקח)
פול סטול. גם אשדוד לא במצב טוב(צילום: אבי רוקח)
 

הדרומיים לא מצליחים להתאושש ממכת הפציעות שפוקדת אותם למעשה מהמחזור הראשון. מארק טולפסן אמנם חזר, אבל מי שעדיין פצוע הוא ספנסר וייס, שסובל משבר בכף היד. אייזיק רוזפלט שלא שיחק נגד ירושלים בעקבות מחלה צפוי להתלבש נגד הפועל ת"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דני פרנקו
צילום: עוז מועלם
מומלצים