שתף קטע נבחר

מחר: הפועל י-ם תארח את הפועל חולון

השחקנים של עודד קטש, ששברו שיאי עונה בניצחון על מכבי אשדוד בשבת האחרונה, יתמודדו מול מחזיקת הגביע ללא טי.ג'יי קליין המושעה. כריס ג'ונסון הפצוע ייעדר מהסגל של דן שמיר

הפועל ירושלים תארח מחר (ד', 21:00) בפיס ארנה את הפועל חולון במסגרת המחזור ה-11 בליגת ווינר. שחקניו של עודד קטש יגיעו למפגש אחרי שהביסו 64:87 את מכבי אשדוד במוצאי שבת במשחק השלמה מהמחזור השישי, ולאחר שרשמו שיאי עונה בליגה בריבאונדים (53), אסיסטים (29) ומדד (120).

 

 

גם חולון תגיע אחרי ארבעה ניצחונות חוץ בכל המסגרות מול נאנטר, מכבי ראשל"צ, פריבור והפועל ת"א. ביום שישי קבעה מחזיקת הגביע שיאי עונה בשלשות (15) ובאחוזים לשלוש (55.6) בהיכל קבוצת שלמה, אחרי שבשני המשחקים הקודמים יחד קלעה רק 11 שלשות מ-48 ניסיונות.

 

מי שיעדרו מהמשחק הם טי.ג'יי קליין, שספג עונש השעייה ממשחק אחד בפועל מבית הדין של איגוד הכדורסל לאחר שהחליט על דעת עצמו לא להופיע לאימוני הנבחרת. מהצד השני, כריס ג'ונסון עדיין נמצא בטיפולים בעקבות השבר ביד שספג לפני כחודש. הוא צפוי לחזור לשחק רק בשבוע הבא.

 

בעונה שעברה רשמה הפועל ירושלים מאזן 0:3 במפגשים בין השתיים בליגה הסדירה, אבל הפסידה 76:80 במאני טיים בחצי גמר הפיינל פור והודחה. מי שזוכר היטב את אותו משחק הוא טיישון תומאס, שנלקח אז לבדיקת חומרים אסורים שיצאה חיובית וספג בשל כך עונש השעייה לשלושה חודשים. תומאס יפגוש למעשה מחר לראשונה את האקסית, הפועל חולון.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
ג'ייס פלדין וג'ייקובן בראון
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים