שתף קטע נבחר

מכבי אשדוד רוצה את נמרוד לוי

אחרי ההפסד החמישי ברציפות בכל המסגרות (101:73 להפועל ת"א בגביע), הדולפינים מבינים שהם חייבים להתחזק אחרת יירדו לליגה הלאומית. האקס נמצא על הכוונת. אכזבה מטולפסן

 

לא שקט במכבי אשדוד/באר טוביה. הדולפינים שהגיעו להתמודדות אמש (שלישי) מול הפועל תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה עם ארבעה הפסדים רצופים בליגה, קיוו להתאושש במפעל בו הצליחו לא מעט בשנים האחרונות, אך התבוסה 101:73 העמיקה עוד יותר את התסכול בצד הצהוב.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

השחקנים נראו שבורים ולקבוצה אין מנהיג אמיתי בחדר ההלבשה: "אין דברים חיוביים שאפשר לקחת מהמשחק הזה", אמר בראד גרינברג, שהוסיף: "זה בהחלט משחק קשה עבור כולם. אני אחראי על המצב והתפקיד שלי הוא לחבר את השחקנים לחבורה אחת".

 

בראד גרינברג  (צילום: אבי רוקח)
גרינברג. אשדוד נראית נורא(צילום: אבי רוקח)

 

אחת הבעיות המרכזיות של אשדוד היא הסגל הרע שנבנה בקיץ. זה לא סוד שהיו לא מעט מאמצים לצרף לאחרונה את רפי מנקו, אבל הפורוורד העדיף את הפועל אילת. שם נוסף שעלה הוא נמרוד לוי, ששיחק בקבוצה בעונה החולפת. לוי לא מוצא את מקומו במכבי ת"א, מכיר מצוין את גרינברג וההנהלה ובמועדון היו שמחים לראות אותו מצטרף.

 

לוי מקבל העונה בליגה 7.3 דקות בלבד בהן הוא תורם 3.2 נקודות ב-37 אחוזים מחוץ לקשת. ביורוליג מצבו של הפורוורד רע עוד יותר - הוא שותף בארבעה משחקים בלבד וממוצע הדקות שלו עומד על 1.1. בעונה הקודמת באשדוד שיחק לוי 21.9 נקודות וקלע 10.5 נקודות לצד 6.3 ריבאונדים.

  

לוי בתקופתו באשדוד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לוי בתקופתו באשדוד(צילום: אורן אהרוני)
 

 

בגזרת הזרים קיימת אכזבה ממארק טולפסן, שאמנם חזר לפני פחות מחודש מהיעדרות ארוכה בעקבות שבר ביד, אך עדיין לא מצליח לשדרג את הקבוצה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
נמרוד לוי
צילום: עוז מועלם
מומלצים