שתף קטע נבחר

 

ספרופולוס: "מכבי צריכה לנצח בכל המשחקים"

מאמן מכבי ת"א, שסוגרת סיבוב מסויט ביורוליג מול מילאנו בבית (חמישי, 21:00), התייחס לאמירה שלו אחרי ההפסד לז'לגיריס ("לא משחק שחובה לנצח"). לגבי נמרוד לוי שביקש לעזוב את הקבוצה, הוא אמר: "בינתיים הוא שחקן של המועדון"

 

מכבי תל אביב תסגור מחר (חמישי) את הסיבוב הראשון ביורוליג במפגש נגד ארמאני מילאנו (מאזן 7:7) בהיכל מנורה מבטחים. הצהובים מגיעים במאזן של 10:4 ורוצים לשמור על סיכוי תיאורטי להעפיל לפלייאוף, כרגע הם במקום ה-14 בלבד.

 

לטבלת היורוליג

 

המאמן יאניס ספרופולוס אמר היום במסיבת העיתונאים: "מילאנו היא יריבה איכותית מאוד, אנחנו צריכים להיות בפוקוס, לשחק חכם. נתמקד בלעצור את מייק ג'יימס אבל לא רק בו, יש להם בכל עמדה שחקנים איכותיים. הכי חשוב זה להמשיך להיות טובים בהגנה. רוצים לשמור על הביתיות ובשביל זה אנחנו צריכים את העידוד של הקהל".

 

יאניס ספרופולוס באימון (צילום: עוז מועלם)
"רוצים לשמור על הביתיות". ספרופולוס באימון(צילום: עוז מועלם)

 

ספרופולוס התייחס להתבטאות שלו אחרי ההפסד לז'לגיריס ("זה לא היה משחק שחובה לנצח"): "לא אמרתי שהמשחק מול הליטאים לא חשוב, התכוונתי לכך שגם אם נפסיד בו - לא נודח מהיורוליג. מכבי צריכה לנצח בכל המשחקים, חלק מהעיתונאים לא הבין אותי".

 

היווני התייחס גם לפורוורד נמרוד לוי שביקש לעזוב את הקבוצה בשל מיעוט דקות משחק ומחוזר על ידי מכבי אשדוד: "בינתיים הוא שחקן של מכבי, לא יודע לגבי העתיד. הוא שחקן טוב מאוד. לגבי ג'רמי פארגו, הוא מתאושש יפה מאוד וההתקדמות שלו טובה. לא יודע מתי יחזור". קנדריק ריי, שסובב את הקרסול מול ז'לגיריס השלים שני אימונים מלאים וצפוי לשחק.

 

נמרוד לוי באימון (צילום: עוז מועלם)
יעזוב? נמרוד לוי (צילום: עוז מועלם)

ג'רמי פארגו וג'וני אובראיינט באימון (צילום: עוז מועלם)
ג'רמי פארגו וג'וני אובראיינט (צילום: עוז מועלם)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יאניס ספרופולוס
צילום: עוז מועלם
מומלצים