שתף קטע נבחר

ג'וני אובראיינט: "הייתי לוהט אז המאמן כיוון את המשחק אליי"

פורוורד מכבי ת"א פרגן לחבריו אחרי שקלע 32 נקודות בניצחון על מילאנו: "הם סמכו עליי, נתנו הצגה גדולה". ספרופולוס: "אנחנו מכבי ואנחנו לא מוותרים"

 

מכבי תל אביב שמרה על הסיכוי הקטן להגיע לרבע גמר היורוליג אחרי ניצחון דרמטי - 92:94 על ארמאני מילאנו בהיכל, כאשר ג'ף ברוקס החטיא שלשה בשניית הסיום ולא הצליח לנצח את המשחק עבור האורחת.

 

ג'וני אובראיינט, שקלע 32 נקודות, שמר על צניעות בסיום: "הייתי טוב אז הקבוצה מצאה אותי בכל פעם והצלחתי לקלוע. החברים שלי לקבוצה סמכו עליי שאקח זריקות. הייתי לוהט והמאמן כיוון את המשחק אליי. מה שחשוב זה שניצחנו, זה היה חשוב לנו. נתנו הצגה גדולה".

 

סקוטי ווילבקין וג'וני אובראיינט חוגגים (צילום: אורן אהרוני)
סקוטי ווילבקין וג'וני אובראיינט חוגגים(צילום: אורן אהרוני)

 

יאניס ספרופולוס הסביר למה מכבי לא עשתה עבירה במהלך האחרון: "לא רציתי לתת למילאנו הזדמנות להשוות מהקו, היו להם הרבה קלעי עונשין טובים במגרש אז לא עשינו עבירה. אנחנו מכבי ואנחנו לא מוותרים, אני שמח מאיך ששיחקנו".

 

עוד אמר היווני: "ראינו הערב את משחק היורוליג הכי טוב שהיה העונה. זה ניצחון גדול שלנו, שיחקנו מול קבוצה מאוד איכותית. לא הכל עבד כמו שרצינו מבחינה הגנתית, אבל השחקנים עשו מאמץ. אנחנו צריכים להמשיך ולהציג את היכולת הזאת. אובראיינט עשה עבודה נהדרת. כולם עזרו בריבאונד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שחקני מכבי ת"א
צילום: אורן אהרוני
מומלצים