שתף קטע נבחר

ברקוביץ': "המטרה היא הישארות בליגה, לא נראינו כמו קבוצה"

מאמנה החדש של בני הרצליה לא ניסה לייפות את המציאות אחרי התבוסה 100:81 לאילת: "מעט מאוד שחקנים הציגו רמה ראויה". חנוכי: "היו איבודי כדור שלא מתאימים לרמה הזו, דברים שבכלל לא קשורים לשאלה מי המאמן"

בני הרצליה קיוותה שהחלפת גאשפר פוטוצ'ניק בעופר ברקוביץ' תוביל לשינוי מיידי, אבל משחק הבכורה של המאמן החדש על הקווים הסתיים בתבוסה ביתית לא נעימה. הקבוצה מהשרון הפסידה 100:81 להפועל אילת, במשחק שהיה בשליטת האורחים לכל אורכו.

 

 

ברקוביץ' נשאל אחרי המשחק אם המטרה היא הישארות בליגה, והשיב באופן חד משמעי: "ברור. לי ברור, זו המטרה. אנחנו לא משחקים כדי לעשות משהו אחר. הרמה שלנו... אין מה לדבר, קודם שניראה כמו קבוצת כדורסל. נראינו רע מאוד".

 

"ציפיתי שיהיה קשה, אבל לא ציפיתי שניראה ככה", הודה המאמן. "ב-15 הדקות הראשונות למעשה נגמר הערב. היו לנו המון איבודים, שיחקו לנו מעל הראש ולא הצלחנו להיכנס למשחק. יש הרבה עבודה, ברור לי. נמשיך מפה, נלמד מה שצריך ללמוד".

 

על הסגל אמר ברקוביץ': "הקבוצה חייבת לשחק כדורסל יותר טוב, וכרגע לא אתייחס לשאלות של סגל. זה הסגל. אין סיבה שנאבד עשרה איבודים ברבע הראשון, שום סיבה. זה לא היה רק עניין של רכז. עשינו הרבה שטויות. לא הצלחנו לפתח את ההתקפה לשום כיוון, והם הענישו אותנו. יש לנו הרבה עבודה פה, גם בראש. הקבוצה די מהר איבדה את הביטחון".

 

עופר ברקוביץ' (צילום: יאיר שגיא)
"הרמה שלנו? אין מה לדבר". ברקוביץ'(צילום: יאיר שגיא)

 

ג'ף אדריאן שוב איכזב וקלע רק שמונה נקודות. מייקל דיקסון ג'וניור (23 נקודות) ובוגדן בליזניוק (18) עוד ניסו לעשות משהו, אבל המשחק הגיע לגארבג' טיים בשלב מוקדם מאוד. "אני מצפה מג'ף ליותר, בוודאי, ואני מצפה לא רק מג'ף. כולם פה צריכים לתת יותר", אמר ברקוביץ'. "להצביע על שחקן אחד זה לשקר לעצמנו. מעט מאוד שחקנים הראו פה רמה ראויה היום. זה אומר שאנחנו צריכים להשתפר כקבוצה, וכך גם לבודדים יהיה קל יותר".

 

הקפטן, ניצן חנוכי, סיכם: "לצערי, לא ברור איך, אבל לא באנו באנרגיות והמשחק הפך להיות משפיל וחד-צדדי. חייבים להתעורר ולהבין את מצבנו בטבלה ואת המלחמות שצפויות לנו. להרים את הרמה ולהביא את האנרגיות. עד שזה לא יקרה לא נביא ניצחונות, אני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר".

 

על המאמן הטרי אמר חנוכי: "עופר בא לפני כמה ימים, ייקח זמן עד שהוא ישים את טביעת האצבע שלו. עד אז זה חייב לבוא מאיתנו. איבודי כדור שלא מתאימים לרמה הזו, ירידה להגנה, תקשורת בין שחקנים - אלה דברים שבכלל לא קשורים לשאלה מי המאמן. נצטרך לשפר את הדברים האלה, לפני הכל".

 

הפועל אילת מסרה שיא עונתי בליגה של 36 אסיסטים - שווה לנתון השלישי הכי טוב בליגת העל בכל הזמנים - הרבה בזכות אבי בן שימול שחזר מפציעה ומסר 11 מתוכם. שרון דרוקר לא ציפה שהמשחק יהיה נוח כל כך: "היה אחלה משחק קבוצתי, מאמן בליגה שישב ביציע אמר לי: 'שרון, מרגש לראות את הקבוצה שלך'. לא ידענו למה לצפות, הרצליה החליפה מאמן ויש לה סגל איכותי עם חמישה זרים ושחקנים טובים. אמרנו שנתרכז בעצמנו. היינו בסגל מלא אחרי הרבה זמן, וכל מי ששיחק נתן תפוקה יפה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
עופר ברקוביץ'
צילום: יאיר שגיא
מומלצים