שתף קטע נבחר

בלקן בוקס: נס ציונה הפסידה 102:90 ביורופקאפ

הקבוצה של נדב זילברשטיין יכלה להבטיח את ההעפלה עם ניצחון, אבל הפסידה בבולגריה לקבוצה אותה הביסה בסיבוב הקודם בבית. בראון עם 20, קוק 18 ודואו 17 לא הספיקו מול שבעה שחקנים בדאבל פיגרס של המארחת

עירוני נס ציונה קיוותה להרוויח כבר הערב (שלישי) קצת שקט לקראת ההמשך ולהבטיח את ההעפלה משלב הבתים השני עם ניצחון בבולגריה על בלקן, אבל הסתבכה עם הפסד 102:90 וכעת תצטרך לנצח לפחות באחד משני המשחקים שנותרו לה - בשבוע הבא מול מול מוליכת הבית פהרבאר ובמחזור האחרון מול לבסקי - כדי להעפיל ל-16 האחרונות.

 

נס ציונה למעשה הפסידה במשחק כבר ברבע הראשון, שהסתיים ב-16:31 למארחת. הפתיחה הייתה צמודה אבל ריצת 6:23 של הבולגרים הטיסה אותם קדימה, ומאותו רגע הם לא הסתכלו לאחור. נס ציונה רדפה אחריהם לאורך כל המשחק, וכל ניסיון חזרה נתקל במענה.

 

טל דן מרוצה (צילום: עוז מועלם)
טל דן. נס ציונה חייבת לנצח בעוד משחק(צילום: עוז מועלם)

 

המחצית אמנם הסתיימה ב-41:50 לבלקן, אבל הקבוצה של נדב זילברשטיין לא הצליחה לחזור למשחק בשום שלב והתוצאה מעט משקרת לטובתה.

 

גרי בראון הוביל את נס ציונה עם 20 נקודות, דקוואן קוק הוסיף 18 וכריס דואו 17. עודד ברנדוויין תרם 14 מהספסל, אבל זה היה מעט מדי מול שבעה שחקנים של בלקן שקלעו בדאבל פיגרס, בראשות למארקוס ריד (18) וברנדון בראון שתרם 17 מהספסל.

 

לסטטיסטיקה המלאה

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה
כריס דואו
צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה
מומלצים