שתף קטע נבחר

עמית שמחון: "ברור שיש סוג של יריבות בין המועדונים"

הגארד של הפועל חולון לפני חצי גמר הגביע המסקרן מחר (ב') מול הפועל ירושלים: "אירוע מאוד מרגש ומשהו שאנחנו מחכים לו הרבה זמן". ג'יימס פלדין דיבר בשם האדומים: "זה חשוב בשבילנו, בשביל האוהדים והעיר"

הפועל ירושלים והפועל חולון ייפגשו מחר (שני, 21:00) בפעם השלישית ברציפות בחצי גמר גביע המדינה. רגע לפני ערכו שתי הקבוצות את האימונים המסכמים שלהן בפיס ארנה. הירושלמים יחסרו את כריס ג'ונסון שמחלים מקרע בשריר הירך ואת אמארה סטודמאייר שעדיין לא קיבל את האזרחות הישראלית.

 

מי שינסה לקחת תואר ראשון בישראל הוא ג'יימס פלדין שדיבר לפני המשחק: "אנחנו יודעים שזה חשוב בשבילנו, בשביל האוהדים והעיר. הגארד גם דיבר על האווירה הצפויה בארנה: "אנחנו מודעים שיהיו קהלים אחרים ויודעים שהקהל שלנו ידחוף אותנו. למרות זאת, בסופו של דבר אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו, ולמה אנחנו עושים כקבוצה ופחות למה שהקהל עושה. אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולהגיע לרגע הזה של העונה, כשאנחנו צעד אחד לפני כולם".

 

הפועל ירושלים  (צילום: אורן אהרוני)
שחקני הפועל ירושלים באימון המסכם(צילום: אורן אהרוני)
 

גם בחולון נמצאים בדריכות גבוהה, כפי שניתן להבין מדבריו של עמית שמחון: "זה אירוע מאוד מרגש ומשהו שאנחנו מחכים לו הרבה זמן, נבוא לתת הכל. אני מאוד רוצה לזכות בתואר, זו אחת הסיבות שהגעתי למועדון כמו חולון וכמוני יש פה עוד הרבה שזה מאוד מדגדג להם".

 

שמחון הוסיף: "ברור שיש לנו סוג של יריבות בין המועדונים, הקהל דאג להראות לנו את זה ונבוא לתת הכול בשבילם. ירושלים קבוצה טובה אבל גם אנחנו קבוצה טובה וביום טוב שלנו אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

 

הפועל ירושלים  (צילום: אורן אהרוני)
דן שמיר וגיא פניני (צילום: אורן אהרוני)

 

לירושלים יש אמנם ארבעה גביעים בארון התארים שלה, אבל כבר 11 שנים שהיא לא הניפה את הגביע. חולון לעומת זאת רשמה שתי זכיות, האחרונה לפני שנה בדיוק אחרי ניצחון דרמטי על מכבי תל אביב מסל של גלן רייס ג'וניור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עמית שמחון
צילום: עוז מועלם
מומלצים