שתף קטע נבחר

רמי כהן: "זו לא העונה שלנו, לא הגיע לנו לעלות לגמר"

יו"ר הפועל ת"א היה מתוסכל אחרי שקבוצתו הפסידה 86:70 למכבי ראשון לציון בחצי גמר הגביע: "יותר מדי שחקנים שלנו לא הופיעו למשחק". דבון אקון-פרסל החרים את אחד האימונים בשבוע שעבר, גם בגזרת ים מדר לא היה רגוע

הפועל תל אביב חזרה אמש (שני) מאוכזבת מאוד מהפיס ארנה אחרי שהפסידה 86:70 למכבי ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה. אחרי שלושה רבעים צמודים החבורה של דני פרנקו התפרקה בעשר הדקות האחרונות (25:12). "צריך להגיד את האמת, זו לא העונה שלנו. לא הגיע לנו להעפיל לגמר", אמר היו"ר רמי כהן.

 

"התחלנו דווקא טוב, אבל יותר מדי שחקנים משמעותיים שלנו לא הופיעו היום", הוסיף כהן. יושב הראש מתכוון בעיקר לריצ'רד האוול, שקלע 4 נקודות בלבד ב-22 דקות, ורביב לימונד שסיים עם אותו מספר נקודות (1 מ-7 מהשדה) ו-4 איבודים.

  

אלאדה אמינו (צילום: ראובן שוורץ)
אלאדה אמינו(צילום: ראובן שוורץ)

 

ההכנה של האדומים הייתה רחוקה מלהיות מושלמת. ביום רביעי האחרון החליט הפורוורד דבון אקון-פרסל שלא לקחת חלק באימון הקבוצה. גורמים המקורבים לשחקן טוענים כי

ההנהלה איחרה בתשלום המשכורת שלו וגם סוכנו האמריקני לא קיבל את מלוא העמלה על החתמתו.

 

בקבוצה הודו כי אקון-פרסל לא התאמן, אך טענו כי לא מדובר בעניין כלכלי, אלא באכזבה מקצועית שיש לו מכך שהוא נאלץ לשחק בעמדה מספר שלוש למרות שהוא רואה את עצמו כגארד. בסופו של דבר ההנהלה וגם פרנקו שוחחו איתו ושכנעו אותו להתאמן למחרת.

 

גם בגזרת ים מדר לא היה רגוע. הרכז בן ה-18 מאוכזב מדקות המשחק שהוא מקבל והביע זאת בפני אנשי הקבוצה. אחרי שיחה איתו, בה הוסבר לו שבונים עליו לעתיד וספק גדול אם יקבל את כמות הדקות לה הוא זוכה בהפועל ת"א בקבוצה אחרת, הוא נרגע.

 

דני פרנקו (צילום: ראובן שוורץ)
הקבוצה של דני פרנקו התפרקה(צילום: ראובן שוורץ)

 

תומר גינת, מהיחידים שהופיעו אתמול למשחק (17 נקודות ו-6 ריבאונדים), ניסה להסביר מה לא עבד: "מה קרה? זאת שאלה טובה. ראשל"צ שיחקו טוב, אנחנו פחות טוב. הם היו על כל כדור, אנחנו לא. הם היו על ריבאונד ההתקפה ואנחנו לא סגרנו לריבאונד".

 

על המשך הדרך אמר גינת: "אני מקווה שנדע להרים את עצמנו לקראת הליגה, כי אנחנו צריכים לצבור ניצחונות. אנחנו בתהליך. שיחקנו כדורסל יותר טוב בחודש האחרון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים