שתף קטע נבחר

בהפועל ירושלים מנסים להוריד את השחקנים לקרקע

אחרי הניצחון על הפועל חולון והעליה לגמר הגביע, במועדון נזכרו בהפסד הביתי למכבי ראשל"צ בגמר הפלייאוף ב-2016 וחוששים שהשחקנים יגיעו בתחושה שהתואר כבר מונח בכיס. כריס ג'ונסון ישוב לסגל

אחרי 11 שנה - להפועל ירושלים שוב יש הזדמנות לזכות בגביע המדינה. "הפעם זה שלנו", אמרו בקבוצה אחרי הניצחון 77:91 על הפועל חולון, שהעלה את הקבוצה לגמר ביום חמישי הקרוב (21:00), בו תפגוש את מכבי ראשון לציון.

 

עבור חלק מעובדי המועדון והשחקנים, משחק הגמר יהיה דז'ה וו אותו הם מעדיפים לשכוח. בעונת 2015/16 הם היו בדיוק באותה הסיטואציה בגמר הפיינל פור, אליו הגיעו כפייבוריטים, אבל הפסידו את תואר האליפות לכתומים בפיס ארנה. אז זה קרה בגלל ביטחון יתר ובמועדון חוששים שהאנשים סביב הקבוצה ישדרו לשחקנים שהזכייה כבר בכיס. בעקבות זאת יעשו ביומיים הקרובים מאמץ להוריד אותם לקרקע.

  

לפני המשחק מול חולון לא התרגשו בירושלים מהיריבה, אותה הביסו ב-20 הפרש בליגה והיו בטוחים שהמצ'אפים בין הקבוצות לא תואמים. בקבוצה החמיאו בעיקר לג'ייקובן בראון, שהתעלה משחק שני ברציפות וסיים עם 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

 

בראון אמר בסיום: "אני מרגיש נהדר, יש לנו משחק גדול כבר ביום חמישי. נמשיך להתכונן לעוד משחק קשוח וחזק. אנחנו רוצים לנצח במשחק הבא. מכבי ראשון היא קבוצה נהדרת, אבל כל מה שאנחנו צריכים זה להתמקד בתוכנית המשחק שלנו, לשחק יחד 40 דקות ולקוות שנצא עם הניצחון".

 

ג'יימס פלדין (צילום: עוז מועלם)
ג'יימס פלדין(צילום: עוז מועלם)

 

יוגב אוחיון הוסיף: "זו חצי הדרך מבחינתנו. אני שמח שיישמנו את תכנית המשחק שלנו, אבל אנחנו צריכים להמשיך עם 150 אחוז ריכוז כדי לבוא ביום חמישי ולשחק באותו סגנון משחק. הפועל

ירושלים זה מועדון גדול ויש הרבה ציפיות, רצון להגיע ולגעת בתארים, לקחת גביע. זה לא קל, אבל בוודאי שאנחנו רוצים לקחת אותו".  

 

בקבוצה ניסו להתעלם מהבלגן ששרר מסביב לפרקט בין מחנות האוהדים. הרוחות התלהטו פעמיים, כשאוהדי חולון זרקו בקבוק מים, ניירות ושקית של פיצוחים שכמעט פגעו בג'וש אואנס.

 

גם בכיוונו של אמארה סטודמאייר הושלכו חפצים. הסנטר נראה המום לחלוטין בזמן שחבריו לקבוצה ניסו להרגיעו. בכך לא הסתיימו הדברים. אוהדי הפועל ירושלים הקניטו את גיא פניני, שהחזיר להם בתנועה מגונה (אחז במפשעתו). אחד האוהדים סיפר: "כמו בכל משחק שפניני מגיע לארנה שרים לעברו שירים, והוא תמיד דואג להגיב. הפעם הוא לקח את זה צעד אחד קדימה מדי".  

 

אמארה סטודמאייר  (צילום: ראובן שוורץ)
אמארה סטודמאייר (צילום: ראובן שוורץ)

 

ובחזרה לכדורסל. המחמאות הלכו גם לטיישון תומאס, שבפעם השנייה העונה פגש את האקסית שלו והציג מולה שורה סטטיסטית נהדרת. הפעם הוא הגיע ל-14 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 חסימות. ג'יימס פלדין, שלא פתח בחמישייה, התקשה התקפית במחצית הראשונה (סיים אותה עם חמש נקודות), אבל התעלה בשלבים המכריעים של המחצית השנייה עם 21 נקודות.

 

החדשות המעודדות הגיעו מכיוונו של כריס ג׳ונסון. אחרי שנעדר בשבועיים האחרונים בשל קרע חלקי וישב על הספסל בחצי הגמר (דשון באטלר נרשם בטופס במקומו), בירושלים החליטו שהוא יעמוד לרשותו של עודד קטש בגמר. במועדון מצפים ש-8,000 אוהדים יעודדו את הקבוצה בגמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'וש אוואנס
צילום: עוז מועלם
מומלצים