שתף קטע נבחר

איגור קולשוב: "רוצים להוסיף תואר להיסטוריה של המועדון"

שחקן מכבי ראשל"צ מוכן לגמר הגביע הערב (21:00) נגד הפועל י-ם: "אנחנו קשוחים, יודעים את הזהות שלנו". שגב: "עדיף להיות שחקן בינוני בקבוצה מצליחה מאשר כוכב בקבוצה קטנה". עשרה אוטובוסים ייצאו מהעיר לפיס ארנה

 

למרות פערי האיכות הברורים, במכבי ראשון לציון מאמינים שיוכלו הערב (חמישי, 21:00) לחזור מהפיס ארנה עם הגביע ביד על חשבונה של הפועל ירושלים ולחגוג עם האוהדים ברחבת הרובע באזור התעשיה בעיר.

 

לראשל"צ יש סיבה להאמין. בנוסף לכך שבדרך אל הגמר היא הדיחה את מכבי והפועל תל אביב, היא גם ניצחה פעמיים העונה את ירושלים, בגביע ווינר וגם בליגה.

 

איגור קולשוב בפעולה  (צילום: אורן אהרוני)
קולשוב. מוכן לגמר(צילום: אורן אהרוני)

 

"אנחנו קבוצה קשוחה, שיודעת את הזהות שלה ויודעת מה היא רוצה לעשות במשחק. אנחנו נשארים עם זה לאורך כל המשחק גם אם אנחנו בפיגור מוקדם", אמר איגור קולשוב לקראת ההתמודדות. "אנחנו רוצים להוסיף להיסטוריה של המועדון, וגם להיסטוריה הפרטית של כל שחקן", הוסיף הגארד.

 

איתי שגב אמר מה לדעתו ינצח לכתומים את הגמר: "האפשרות שלנו מבחינת הגודל, יש לנו הרבה שחקנים בסייז טוב ואתלטים. יש לנו גם יכולת לרוץ את המגרש. אני מקווה שגם הלב שלנו יהיה שם וננצח".

 

איתי שגב חוגג בבית מכבי (צילום: עוז מועלם)
שגב. אחד המנהיגים של ראשל"צ(צילום: עוז מועלם)

 

הסנטר דיבר על תחילת העונה הרעה של הקבוצה תחת צביקה שרף: "תמיד האמנו שאנחנו קבוצה טובה למרות שלפעמים התוצאות הראו אחרת. יש פה אנשים מדהימים. לא נבוא למעמד רק כדי להיות שם, אלא כדי לנצח".

 

שגב סיפר על תוכנית המשחק: "גיא גודס אמר לנו לשחק פשוט, לשחק את המשחק ולא את האירוע. יש לו יותר ניסיון משלנו הן כשחקן והן כמאמן". לסיכום אמר שגב: "עדיף להיות שחקן בינוני בקבוצה מצליחה מאשר כוכב בקבוצה מפסידה. זכייה בגביע תעשה לשחקנים, למאמנים ולכל המועדון מאוד טוב בעתיד הקרוב".

 

אוהדי הקבוצה יהיו במיעוט רציני מול האדומים. רק 1,500 כתומים יגיעו לעודד את קבוצתם לעומת מעל 7,200 ירושלמים. עשרה אוטובוסים מתוכננים לצאת מבית מכבי לפיס ארנה בשעות הערב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
איגור קולשוב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים