שתף קטע נבחר

רשמית: נמרוד לוי חזר למכבי אשדוד

הפורוורד שהשתחרר ממכבי תל אביב בינואר חתם עד לסיום העונה בקבוצה של בראד גרינברג, שבמדיה הצטיין בעונה שעברה. באשדוד התלוננו על השיפוט בהפסד לגלבוע/גליל: "היה צריך להפעיל יותר שיקול דעת"

עכשיו זה רשמי: נמרוד לוי חתם היום (שישי) במכבי אשדוד/באר טוביה על חוזה עד לתום העונה. הפורוורד הישראלי (1.08 מ', 23) חזר למכבי תל אביב בקיץ אבל לא מצא את עצמו במדי האלופה. הוא שותף בשמונה משחקי ליגה בלבד, עד שהשתחרר באמצע ינואר מהקבוצה. משחק השיא שלו העונה היה בדרבי התל-אביבי הביתי מול הפועל, אז קלע 13 נקודות.

 

לוי עשה את הפריצה שלו באשדוד בעונה שעברה בהדרכת בראד גרינברג, והציג עונת שיא של 10.5 נקודות, 1.4 אסיסטים ו-6.3 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. זה עזר לו לזכות בתואר השחקן המשתפר של עונת 2017/18 בליגת העל.

 

נמרוד לוי באימון (צילום: עוז מועלם)
נמרוד לוי. חוזר לאשדוד(צילום: עוז מועלם)

 

העונה הגדולה של אשדוד אשתקד הסתיימה במקום רביעי בסיום העונה הסדירה והעפלה לחצי גמר הגביע. בסדרת רבע גמר הפלייאוף הקבוצה הודחה מול הפועל תל אביב. בקבוצה חיזרו אחרי לוי זמן רב והעבירו לו טיוטה על חוזה שכוללת סעיף יציאה במקרה שתהיה לו הצעה מאירופה. לוי השיב על הצעת החוזה בחיוב.

 

גורמים באשדוד באו בטענות קשות אתמול לצוות השיפוט במשחק הביתי מול הפועל גלבוע/גליל, שהסתיים בהפסד 80:79: "אנחנו מרגישים שהשופטים היו עם יד קלה על ההדק בשריקות נגדנו ובהרחקתו של פול סטול. היה צריך להפעיל יותר שיקול דעת במשחק בעל חשיבות כזו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נמרוד לוי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים