שתף קטע נבחר

רועי הובר בדרך להפועל אילת

הרכז בן ה-22, שלא מקבל יותר מדי קרדיט בהפועל חולון, נמצא במגעים מתקדמים עם קבוצתו של שרון דרוקר. משחק העונה רק 9.3 דקות בממוצע בליגת העל

רועי הובר צפוי לחתום בימים הקרובים בהפועל אילת. הרכז בן ה-22 לא מרוצה ממעמדו בהפועל חולון ומעוניין לעזוב. מגעים בינו לבין הקבוצה הדרומית כבר החלו.

 

הובר, שזו הקדנציה השנייה שלו בחולון, מקבל העונה מדן שמיר 9.3 דקות בלבד בליגה, שבהן הוא תורם 1.9 נקודות ו-1.3 אסיסטים. אפילו בקדנציה הראשונה של בקבוצה, בעונת 2016/17, שיחק ותרם יותר (12.5 דקות, 3.1 נקודות).

 

רועי הובר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
רועי הובר(צילום: אורן אהרוני)

 

אילת, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה והביסה אתמול (חמישי) את עירוני נהריה 75:93 בחוץ, רוצה לחזק את הסגל הישראלי ובעיקר את הקו האחורי הדי קצר שלה, שכולל עכשיו את אבי בן שימול, אלייז'ה בראיינט, פרדריק בורדיון ודייויד כהן, לקראת השלבים המאוחרים של העונה.

 

הובר גדל במחלקת הנוער של הפועל לב השרון, ומשם עבר לאקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט. בגיל 17 החליט לעזוב וחתם בקבוצה הבוגרת של הפועל כפר סבא בליגה הלאומית. כמו כן שיחק גם בא.ס רמת השרון. בקיץ 2016 החתימה אותו הפועל ירושלים על חוזה ארוך טווח והשאילה אותו לעונה אחת להפועל חולון. בעונה שעברה ירד ליגה עם מכבי חיפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
רועי הובר
צילום: יאיר שגיא
מומלצים