שתף קטע נבחר

הערב: רמת חן ורמלה בדרך לגמר גביע קלאסי?

חגיגת חצי הגמר בבית מכבי: החבורה של שירה העליון תפגוש (17:00) את בנות הרצליה, אותה כבר ניצחה שלוש פעמים העונה. גם מוליכת ליגת העל פייבוריטית ברורה (19:30) מול הפועל ראשל"צ

אירוע השיא העונה של כדורסל הנשים הישראלי ייערך הערב (ראשון) בבית מכבי בראשל"צ: חגיגת חצי גמר גביע המדינה.

 

משחק ילדות: הפועל ראשל"צ חולמת על גביע

 

במשחק הראשון (17:00) תפגוש מכבי רמת חן את בנות הרצליה. השתיים נפגשו ביום שני האחרון והחבורה של שירה העליון טיילה עם 54:72 בדרך לסוויפ עונתי (0:3) על היריבה. בעוד העליון, בהופעה רביעית במעמד, מחפשת גמר שלישי - מאמן הרצליה, קורי קאר, יגיע לשם לראשונה.

 

טל לב (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
טל לב. רמת חן רוצה גביע(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)

 

במשחק המרכזי (19:30) אליצור רמלה פייבוריטית ברורה מול הפועל ראשל"צ. בעוד רמלה מחפשת גביע שישי לארון וראשון מאז 2014 (התואר האחרון של הקבוצה), ראשל"צ מעולם לא העפילה כלל לגמר וגם ההופעה שלה בחצי נחשבת סוג של הפתעה. הסיבה: האדומות הן הקבוצה היחידה מהפלייאוף התחתון שהגיעה למעמד הזה.

 

החבורה של אלי רבי מוליכה את ליגת העל כבר כמעט חצי עונה ברצף וסוד ההצלחה שלה הוא בעיקר הקבוצתיות. אליסון הייטאוור, ג'יימי נארד וטיפאני מיצ'ל (שהחליפה את אלישה גריי) מובילות כמובן את הקבוצה בכל קטגוריה סטטיסטית, אבל אף אחת מהן לא מעל היתר.

 

דניאל דיאמנט אליסון הייטאוור שירן צעירי ג'יימי נארד אליצור רמלה (צילום: באדיבות מנהלת ליגת הנשים)
שחקניות רמלה. הפייבוריטיות(צילום: באדיבות מנהלת ליגת הנשים)

 

ראשל"צ, מנגד, היא הקבוצה הצעירה בליגה עם שש בנות בגיל צבא ומטה ותזדקק בעיקר ליום טוב של כל שחקניות החמישייה, בעיקר מצד עדי לוקס ודניאל קארש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות מנהלת הליגה לנשים
גיימי נארד ורוני בן נון
צילום: באדיבות מנהלת הליגה לנשים
מומלצים