שתף קטע נבחר

בית הלחמי על הכוונת של הפועל ת"א, האוול ייעדר לתקופה ממושכת?

בקבוצה סימנו את מאמן גלבוע/גליל כמחליפו הפוטנציאלי של דני פרנקו שלא ימשיך. הסנטר סובל מפציעה במפשעה, יעבור MRI ולאחר מכן יידעו בקבוצה לכמה זמן הוא יושבת

 

אחרי שלושה ניצחונות רצופים וחמישה בששת המחזורים האחרונים, הפועל תל אביב נעצרה אמש (שבת) בביתה על ידי מחזיקת הגביע הפועל ירושלים - 90:86. עם כל הכבוד להפסד, מה שמטריד בעיקר את הקבוצה זו הפציעה של ריצ'רד האוול.

 

הסנטר נפגע במפשעה לקראת סיום המחצית הראשונה. בתחילה ניסה ללכת בכוחות עצמו, אך לא הצליח ונלקח לטיפול ארוך בחדר ההלבשה כשהוא מדדה ונעזר באנשי הקבוצה.

 

ריצ'רד האוול נפצע (צילום: טל שחר)
הפציעה של האוול(צילום: טל שחר)

 

לתחילת החצי השני הוא לא עלה, אבל בהמשך חזר לספסל לקול תשואות הקהל. האוול אמר לצוות המקצועי שהוא יכול לחזור לשחק, אבל בקבוצה העדיפו שלא לסכנו על מנת שלא להחמיר את הפציעה.

 

נכון לעכשיו עדיין לא ברור האם מדובר במתיחה או בקרע, שיכול לגרום לו להחמיץ מעל לחודש. המתאזרח צפוי לעבור בדיקת MRI בקרוב שלאחריה יידעו במועדון את סוג הפציעה ומשך זמן ההחלמה.

 

בנושא אחר, בקבוצה אמנם עדיין לא מתעסקים בעונה הבאה באופן רשמי, אבל שמות של מועמדים לאמן את האדומים ב-2019/20 כבר יש. דני פרנקו לא צפוי להמשיך בעקבות המתיחות שיש בינו לבין ההנהלה מהקיץ והרגשת השובע של שני הצדדים. קברניטי הקבוצה היו שמחים לראות את מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי מחליפו. כמו כן, הפועל ת"א מעוניינת בקפטן של הקבוצה מגן נר חואקין שוכמן. יש לציין כי פנייה רשמית לא נעשתה למאמן או לשחקן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: FIBA.com
אריאל בית הלחמי
צילום: FIBA.com
מומלצים