שתף קטע נבחר

בחולון זועמים: "לא נותנים לנו כבוד, אנחנו טובים כמו מכבי ת"א וי-ם"

בקבוצה אמנם חגגו את ה-82:101 המרשים על הירושלמים, אבל באו בטענות לתקשורת. מיני תקרית בין דן שמיר לתמיר בלאט לפני המשחק

 

הפועל חולון חגגה אמש (שבת) ניצחון עשירי ברציפות 82:101 על הפועל ירושלים בבית. זה לא היה עוד ניצחון עבור הסגולים מכיוון שהיו לו מספר משמעותיות. מקצועית פתחה חולון פער של שלושה ניצחונות מי-ם, מה שמקטין משמעותית את סיכוייה של מחזיקת הגביע לסיים ראשונה בתום העונה הסדירה. אם הירושלמים היו ראשונים, הפיינל פור היה נערך באולמם הביתי.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

כמו כן, חזרה חולון למקום הראשון עד משחקה של מכבי ת"א הערב נגד עירוני נהריה. קבוצתו של דן שמיר לא הפסידה משחק אחד בכל הסיבוב השני, נתון מדהים כשלעצמו. בנוסף, מדובר בניצחון יוקרתי של המקומיים, שהגיע אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים לי-ם בעונה הסדירה וכמובן ההפסד בחצי גמר הגביע.

 

קורי וולדן (צילום: אורן אהרוני)
חולמת חוגגת וזועמת על היחס. וולדן(צילום: אורן אהרוני)

 

למרות הכל, בחולון מאוכזבים מהיחס שהם מקבלים: "זה הזוי, אנחנו מקום ראשון בליגה, לא הפסדנו כל הסיבוב השני, הבסנו את י-ם ועדיין אומרים שאנחנו לא טובים כמו בעונה שעברה. אנשים צריכים להבין שאנחנו לא פחות טובים ממכבי ת"א וי-ם", אמרו במועדון. שמיר בעצמו אמר דברים דומים במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "תכבדו את המשחק, אנחנו במאזן 4:18", עקץ את אנשי התקשורת.

 

על פתיחת ההתמודדות העיבה מיני תקרית בין שמיר לתמיר בלאט. חולון ערכה אחרי הצגת השחקנים טקס הוקרה לאקסים שלה מהעונה שעברה שעברו לירושלים - עוזר המאמן יונתן אלון, טיישון תומאס ובלאט. הם הוזמנו למרכז הבמה יחד עם קפטן חולון שלומי הרוש ושמיר. כל הנוכחים התחבקו ולחצו ידיים למעט שמיר ובלאט. דווקא היה נראה כי המאמן מחפש את המבט מבלאט, אבל בין השניים לא נוצר קשר עין. עם או בלי קשר, בזמן הצילום המשותף שמיר עמד בצד.

 

דן שמיר ותמיר בלאט (צילום: אורן אהרוני, עוז מועלם)
שומרים על נתק. דן שמיר ותמיר בלאט(צילום: אורן אהרוני, עוז מועלם)

 

כזכור, בלאט עזב את חולון בטונים צורמים. הוא מבחינתו רצה להישאר בקבוצה ואפילו הסכים להשתכר פחות ממה שהוא מרוויח כיום בי-ם, אבל לטענת מקורביו חולון העדיפה לשמור כסף לישראלי בכיר אחר, חמישה זרים וקיוותה גם להשאיר את ג'ו אלכסנדר במועדון, מה שלא קרה בסופו של דבר. בנוסף, תיעוד של שיחה בין בלאט לשמיר הודלף לתקשורת, מה שהוסיף לכעס הגדול של בלאט ומקורביו על חולון.

 

המשימה הבאה של חולון כעת היא רבע גמר היורופקאפ. ביום רביעי היא תארח למשחק הראשון מבין שניים את אלבה ההונגרית כשהיא פייבוריטית ברורה להעפיל לחצי הגמר. במידה שזה יקרה, לחולון יש בעיה, שכן אחד ממשחקי חצי הגמר נופל על מחזור אמצע שבוע בליגת העל. בקבוצה מאמינים שיוכלו לסדר את העניינים עם המינהלת בנושא. דרך אגב, גמר המפעל נופל על ערב יום השואה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דן שמיר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים