שתף קטע נבחר

"האירועים המכוערים השפיעו"

בהפועל ירושלים זעמו על התנהגות אוהדי חולון כלפי סטודמאייר ובלאט: "היינו המומים. אנחנו מכירים את האווירה בחולון אבל הפעם זה היה מכוער. השחקנים לא היו בפוקוס". פוסט בעמוד הפייסבוק של הבריגדה: "המועדון איים עלינו"

"השחקנים לא היו בפוקוס. נכון שזה לא תירוץ אבל היו יותר מדי אירועים מכוערים מסביב ולצערנו זה הצליח להשפיע". כך אמרו בהפועל ירושלים אחרי ההפסד הצורם אתמול (שבת) 101:82 להפועל חולון.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

בחולון זועמים: "לא נותנים לנו כבוד"

 

האדומים אומנם הצליחו להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א השבוע, אבל ההפסד אתמול היה השני ברציפות שלהם בליגה אחרי המפלה הביתית מול מכבי ת"א (89:78) - ושוב לקבוצה שצפויה להיות אחת היריבות העיקריות על האליפות בסיום העונה.

 

מחאת אוהדי חולון נגד סטודמאייר (צילום: אורן אהרוני)
מחאת אוהדי חולון נגד סטודמאייר(צילום: אורן אהרוני)

במועדון מדברים על נפילת מתח שהתבטאה בשני משחקי הליגה האחרונים אחרי הזכייה בגביע וההעפלה באירופה. ובכל זאת, שחקניו של עודד קטש פשוט לא הופיעו למשחק. אם מול הצהובים הם לפחות כמעט הצליחו להפוך את התוצאה מפיגור של 28 נקודות, אז מול שחקניו של דן שמיר פשוט לא היה להם סיכוי, כשההתקפה לא עבדה וההגנה לא הייתה קיימת, הרבה בשל חסרונו של ג'וש אואנס ששוהה בארצות הברית באישור המועדון ויחזור לארץ ביום שלישי.

 

בקבוצה קיוו לקבל זריקת עידוד מהצטרפות אמארה סטודמאייר לסגל בליגה כישראלי לאחר קבלת האזרחות, אך כשעה לפני המשחק הודיעו שהוא סובל מכאבים בברך ולא ישחק. את אוהדי חולון זה לא עצר מלחכות לו עם שלטים עוקצניים על האזרחות שלטענתם הייתה "מקומבנת" ולשיר שירים כמו "אמארה גוי".

 

גם הקמע של חולון הצטרף למחאה נגד סטודמאייר (צילום: אורן אהרוני)
גם הקמע של חולון לקח חלק במחאה. בירושלים זועמים(צילום: אורן אהרוני)

 

גם תמיר בלאט ספג קבלת פנים מכוערת עם שירים נגדו ונגד אימו. "כשנכנסנו לפרקט היינו המומים", אמר גורם בקבוצה. "לא שאנחנו לא מכירים כבר את האווירה במשחקים מול חולון אבל הפעם זה היה ממש מכוער, לשמוע אותם מקללים את סטודמאייר בפנים שלו ושרים לאמא של תמיר, פשוט לא ייאמן שלא מנסים לעצור את זה".

 

גם מול אוהדי הקבוצה אין שקט בירושלים. חברי הבריגדה החליטו לא להגיע למשחק אתמול בשל הסכסוך המתמשך עם ההנהלה, מה שהשפיע משמעותית על תצוגת העידוד ביציע האורחים.

 

אוהדי הפועל ירושלים (צילום: FIBA.COM)
אוהדי ירושלים. צרות גם בבית(צילום: FIBA.COM)

 

בפוסט של הבריגדה בפייסבוק נכתב: "היום לא יכולנו להגיע למשחק כי האיום המשפטי עלינו במידה ונגיע הכריע אותנו. ראשי הקבוצה שלנו בחרו לנסות להרוס לחברי הארגון שלנו את החיים, ואיימו שבמידה ולא נפעל לפי הנורמות שהם קובעים - יתבעו את האוהדים המסורים של הקבוצה. הם הוסיפו ש'לא כדאי להסתבך איתם' כי יש להם כיסים עמוקים. אנחנו לא מוכנים להיות הבובות שלהם". במועדון מעדיפים שלא להגיב לפוסטים הקבועים של הארגון אבל מנסים לטפל בעניין מאחורי הקלעים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שלט של אוהדי חולון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים