שתף קטע נבחר

קטש: "צריך לריב עם אייברסון קצת יותר"

הפועל ירושלים המריאה לספרד לקראת הגומלין מול טנריפה (ד', 21:30), כשהיא מחזיקה ביתרון של שתי נקודות בלבד. המאמן: "אני מוטרד מהרבה דברים, זה השבוע הכי משמעותי שלנו"

 

הפועל ירושלים המריאה היום (ב') לספרד לקראת משחק הגומלין מול טנריפה שיתקיים ביום רביעי (21:30) במסגרת רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. האדומים התחילו את המסע היום, מאחר שקודם לכן ינחתו במדריד ורק מחר בצהריים ימריאו לאיים הקנאריים. יחד איתם, בטיסה נפרדת, יגיעו כ-200 אוהדים.

 

הפועל ירושלים קיוותה לסיים את המשחק הראשון בפיס ארנה עם יתרון משמעותי, אך סיימה בניצחון בן שתי נקודות בלבד (73:75), מה שהדאיג במיוחד את הצוות המקצועי. "זה השבוע הכי משמעותי שלנו השנה", אמר עודד קטש לפני ההמראה. "זו לא באמת דאגה, כי ההתמודדות עדיין לא נגמרה. אני מוטרד מכמה דברים. כמו בהרבה מקרים, יכול היה להיות הרבה יותר טוב, אבל גם יותר גרוע".

 

 

הפועל ירושלים (צילום: אורן אהרוני)
"יכול היה להיות יותר טוב במשחק הראשון". קטש(צילום: אורן אהרוני)

 

קטש הוסיף: "זה לא באמת משנה אם זה פלוס 2 או 8. אולי במקרה כזה דווקא בפלוס 2 זה מחייב אותנו לעשות משחק טוב ולנצח. התחלנו את המפעל הזה עם ניצחון גדול בבאמברג, ונקווה לסיים עם משחק לא פחות גדול בטנריף".

 

על תוכנית המשחק, לעצור את קולטון אייברסון שעשה צרות באזור הצבע במשחק הראשון, אמר קטש: "צריך לריב איתו קצת יותר, לשלוח אותו לקו ולהקשות עליו. חלק מהנקודות שלו היו חלק מתוכנית המשחק, כי מנענו הרבה דברים אחרים. אני עדיין חושב שאנחנו צריכים לשמור יותר טוב. נצטרך להיות יותר יעילים בהגנה".

 

הפועל ירושלים (צילום: אורן אהרוני)
בר טימור ויוגב אוחיון(צילום: אורן אהרוני)

הפועל ירושלים (צילום: אורן אהרוני)
ליאור אליהו(צילום: אורן אהרוני)

 

על כך שהפועל ירושלים תארח למעשה את הפיינל פור אם תעפיל אליו הוסיף המאמן: "זה לא באמת משנה לנו את ההכנה. אם זה לא יקרה, אז זה רק יוסיף על הפספוס".  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עודד קטש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים