שתף קטע נבחר

ספרופולוס: "אמרתי לשחקנים לעשות ריסטארט"

לקראת המפגש מול הפועל ירושלים בשני (18:45), מאמן מכבי ת"א סיפר על ההתמודדות עם ההדחה מאירופה והרצון לחזור למקום הראשון בליגה

 

אחרי האכזבה מההדחה מאירופה, מכבי תל אביב חוזרת לזירה המקומית וקיימה היום (ראשון) בצהריים אימון בהיכל קבוצת שלמה לקראת המפגש מחר (18:45) מול הפועל ירושלים בפיס ארנה.

 

שחקניו של יאניס ספרופולוס הפסידו במחזור האחרון מול הפועל חולון וירדו למקום השני בטבלה. אם חולון תפסיד הערב לנס ציונה והצהובים ישיגו ניצחון שלישי העונה על הפועל ירושלים, הם ישובו לפסגת הטבלה.

 

ג'רמי פארגו באימון מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
ג'רמי פארגו באימון. מכבי רוצה סוויפ על ירושלים בעונה הסדירה(צילום: עוז מועלם)

סקוטי ווילבקין מחוייך באימון (צילום: עוז מועלם)
ווילבקין מחויך. עשה ריסטרט?(צילום: עוז מועלם)

 

ספרופולוס התייחס להדחה מאירופה: "אמרתי לשחקנים אחרי המשחק באיסטנבול שאנחנו צריכים לעשות ריסטארט ולהתמקד בליגה הישראלית. זה משחק מאוד חשוב עבורנו, אנחנו צריכים לעבוד לפי התוכנית משחק שלנו".

 

על כך שמכבי ניצחה כבר פעמיים העונה במפגשים מול הפועל ירושלים, אמר המאמן היווני: "כל משחק הוא שונה מקודמו. נכון שניצחנו בשני המפגשים הקודמים, אבל זה משחק אחר, אנחנו לא צריכים לחשוב על שני המשחקים הקודמים כי זה עבר ומחר העתיד. אנחנו צריכים להתמקד באיך לעשות את הטוב ביותר כדי לנצח את המשחק מחר. אפילו אם מנצחים את ירושלים שלוש פעמים, אז נשחק מולם שוב בפלייאוף או בפיינל פור וזה שוב יהיה משחק שונה. אתה יכול לנצח שלושה משחקים ולהפסיד את המשחק החשוב ביותר, לכן אני אומר שלפעמים זה יותר מדי לשפוט אחרי ניצחון או הפסד"

 

קיין מנסה את מסלו מהספסל. ווילבקין משקיף (צילום: עוז מועלם)
קיין מנסה לקלוע מהספסל. מנסים להתרכז בליגה(צילום: עוז מועלם)

 

ספרופולוס התייחס גם לכך שסטודמאייר הצטרף לסגל של ירושלים כישראלי: "זה עידן חדש לירושלים. עבורנו יהיה מאוד חשוב למזער את התפוקה שלו ולכן נצטרך לעשות עבודה טובה בהגנה עליו, עם השחקן שיופקד עליו, אבל גם בהגנה קבוצתית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יאניס ספרופולוס
צילום: עוז מועלם
מומלצים