שתף קטע נבחר

מינהלת הליגה לליגת האלופות: "דורשים מקום נוסף"

היו"ר שמואל פרנקל שלח מכתב למנכ"ל המפעל האירופי בו נכתב כי בהתאם להישגי ונתוני הקהל של הקבוצות הישראליות, ראוי כי אחת נוספת תעפיל בקביעות לשלב הבתים: "המינהלת רואה בכך חשיבות רבה"

יו"ר מינהלת ליגת העל, שמואל פרנקל, שלח מכתב למנכ"ל ליגת האלופות, פטריק קומינוס, ובו דרישה למקום קבוע נוסף בשלב הבתים, במקום הזמנה ל"כרטיס חופשי". דרישה זו נשלחה לאחר שמינהלת הליגה קיבלה הודעה על כך שגם בעונה הבאה ישראל תמשיך לקבל מקום קבוע אחד בלבד בשלב הבתים, מקום נוסף במוקדמות וכן מועמדות ל"כרטיס חופשי" כפי שהיה בעונה הנוכחית.

 

במכתבו הסביר פרנקל שבעונה האחרונה שתי הקבוצות הישראליות, הפועל חולון והפועל ירושלים, רשמו מאזן של 22 ניצחונות מול עשרה הפסדים במפעל - 69 אחוזי הצלחה, גבוה יותר מכל מדינה אחרת ששלחה קבוצות למפעל זה. בנוסף, גם במפעל היורופקאפ עירוני נס ציונה והפועל חולון הגיעו להישגים מרשימים בדמות העפלה לשלבי רבע וחצי הגמר בהתאמה.

 

אוהדי הפועל ירושלים (צילום: FIBA.COM)
אוהדי הפועל ירושלים. שיאני הקהל במפעל(צילום: FIBA.COM)

 

יש לציין כי במשחקים הביתיים של חולון בליגת האלופות היא הביאה בממוצע 3,000-2,500 צופים למשחק ובאלה של הפועל ירושלים הגיעו כ-6,500 צופים, יותר מכל קבוצה במפעל.

 

"המינהלת רואה חשיבות רבה בהענקת מקום באירופה לפי הישגים ספורטיביים ומעדיפה מקום קבוע נוסף במפעל, שגם כך ישראל ראויה לו, מאשר הזמנה שאינה מבוססת על הישג ספורטיבי", נכתב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שמואל פרנקל
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים