שתף קטע נבחר

רשמית: גיא פניני גמר את העונה

פורוורד הפועל חולון עבר בדיקה בה התגלה כי הוא סובל מפציעה חמורה בשריר הירך האחורי והוא צפוי לחזור רק בעונת 2019/20. יעבור ניתוח בימים הקרובים

הלם בהפועל חולון. בבדיקת MRI שנערכה הלילה לגיא פניני ותוצאותיה הגיעו בצהריים התגלה כי פורוורד הקבוצה סובל מתלישה של שריר הירך האחורי. משמעות הדבר היא שפניני ייאלץ לעבור ניתוח בימים הקרובים וייעדר מהמגרשים לתקופה של ארבעה עד שישה חודשים.

 

לטבלת ליגת העל

 

הפציעה התרחשה באימון הקבוצה אתמול כאשר הפורוורד ניסה להגיע לכדור במהלך תרגול חמש על חמש. ברגע הפציעה הוא נאנק מכאבים ואמר לאנשי חולון: "אני מכיר את הגוף שלי, זו פציעה חמורה".

 

גיא פניני חוגג בהיכל מנורה מבטחים (צילום: ראובן שוורץ)
פניני ברגעים טובים יותר העונה(צילום: ראובן שוורץ)

 

מדובר במכה אנושה לחולון, שמשחקת גם ככה עם סגל מקומי קצר בעקבות פציעתו בגב של טי.ג'יי קליין, שגם לא ברור מתי יחזור. הקבוצה טסה היום לסרדיניה עם סגל קצר מאוד שכולל תשעה שחקני רוטציה בלבד ועוד שניים משלימים (הראל דדון וגיא פלטין), ותקווה לצאת עם תוצאה מכובדת מגומלין חצי גמר היורופקאפ מול ססארי (לאיטלקים יתרון של חמש נקודות מהמפגש בארץ).

 

פניני, שנותן בעיני רבים את אחת העונות הטובות בקריירה שלו עם ממוצע של 9.3 נקודות (77 אחוזים ל-2, 40 אחוזים ל-3) ו-2.9 ריבאונדים ב-25 דקות, חתם לאחרונה על חוזה לשנתיים נוספות בחולון והוא צפוי בסופו של דבר לסיים בה את הקריירה.

 

גיא פניני (צילום: ראובן שוורץ)
פניני. רק בשישי האחרון זכה בתחרות השלשות באולסטאר(צילום: ראובן שוורץ)

 

זו לא הפציעה הקשה הראשונה שפניני עובר בקריירה. בחודש נובמבר 2014 הוא קרע את גיד האכילס במדי מכבי תל אביב ונעדר מהמגרשים במשך קרוב לשנה.


פורסם לראשונה 15/04/2019 15:45

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא פניני
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים