שתף קטע נבחר

דגן יבזורי צפוי לפרוש מכדורסל

השחקן בן ה-33, שנשאר עם נהריה בליגה, אמור להודיע בקרוב על החלטתו לתלות את הנעליים. שיחק גם בגלבוע/עפולה, גלבוע/גליל, מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל חולון

יממה לאחר סיום העונה הסדירה והישארותה של עירוני נהריה בליגה, צפוי דגן יבזורי להודיע על פרישה ממשחק פעיל. יבזורי עדיין לא הודיע רשמית על ההחלטה, אבל גורמים בסביבתו טוענים כי ההחלטה מתגבשת אצלו ושזאת הייתה העונה האחרונה שלו.

 

יבזורי (33, 1.92) גדל והחל את דרכו בצפון, בקריית ביאליק והפועל יקנעם/מגידו בה פרץ, ומשך את עיניהם של מאמני ליגת העל. בעונה שלאחר מכן (2007/2008) חתם בהפועל גלבוע/עפולה איתה ירד ליגה בסיום העונה. בחמש השנים שלאחר מכן שיחק במדי גלבוע/גליל, איתה זכה באליפות ובה שימש כקפטן.

בין לבין זומן יבזורי בקיץ 2013 לסגל נבחרת ישראל במדיה שיחק באליפות אירופה, ולאחר הטורניר חתם במכבי חיפה לשנתיים, איתה גם הגיע לגמר הפיינל-פור.

 

דגן יבזורי מול סמאז' כריסטון (צילום: אלעד גרשגורן)
דגן יבזורי. זמן לפרוש(צילום: אלעד גרשגורן)

 (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
(צילום: אורן אהרוני)

 (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
(צילום: יאיר שגיא)

בקיץ 2015 החליט יבזורי לקבל את הצעתה של מכבי ת"א ולחתום בקבוצה בה מיעט לקבל דקות. כעבור שנה החליט לעזוב להפועל חולון, אך הוא נפצע בקרסול וסיים את העונה אחרי שישה מחזורים בלבד. לאחר שהחלים חזר למכבי חיפה וגם בה נפצע, אך התאושש וחזק לשחק. הוא קלע 6 נקודות בממוצע ב-30 משחקים ולא הצליח לעזור לקבוצה לשרוד בליגת העל. הקיץ חתם יבזורי בנהריה קלע בממוצע 6.3 נקודות ב-31 משחקים. משחק השיא שלו הגיע במאני-טיים, בניצחונה של נהריה באשדוד בו קלע 22 נקודות (6 מ-6 לשלוש).

 

אמש פרסמה אישתו של יבזורי פוסט מרגש: "כל מי שמכיר את באמת את דוגי בעלי האהוב והמתוק יודע - שהמוטיבציה שלו בחיים, חלום חייו, פסגת שאיפותיו, זה להיות שרוע כמה שיותר זמן על הספה עם כמה שיותר בירה, מינימום הפרעה...שקט. והיום בעלי האהוב, אחרי שנים של עשייה, הצלחה, משחקים מטורפים, עונות ארוכות, וואו אחד מתמשך, הגעת לספה. ועכשיו תורי לפרגן. להגיד לך שזה היה מדהים, אתה היית מדהים. ריגשת, הרשמת, הראת כוחות ועוצמות ושמרת על דרך ארץ, סטייל, עוצמה, כבוד ורוגע תמידי. מאחלת לך להתמזג עם הספה, ללגום כמויות אלכוהול כמו שרק אתה יודע ולהיות בשקט הזה שחיכית לו. עד מחר בבוקר... יש לך שלושה ילדים ורשימת מטלות בית על הבר".

 

מיעט לקבל דקות. יבזורי במדי מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מיעט לקבל דקות. יבזורי במדי מכבי תל אביב(צילום: עוז מועלם)

גם במועדון פירסמו פוסט פרידה משחקן: "דוגי שלנו הוא שחקן אולד סקול, לא תמצאו אותו בפייסבוק מעלה פוסטים, בלי אינסטגרם ועוקבים. אחד כזה שאוהב ספרים ומוזיקה ואת השקט של הקיבוץ. היום אשתו יעל הזכירה לנו כמה הוא מיוחד, וייתכן שזו הפעם האחרונה שנראה את דוגי שלנו מפזז על הפרקט. הפרקט שהיה הכל בשבילו, הקלילות בין החסימות, העליות עוצרות הנשימה, הזריקות של המאני-טיים. המשחק המטורף באשדוד שתרם כה הרבה למסע ההישרדות שלנו. דגן, אתה איש מיוחד, מצחיק ואהוב, חכם ושנון, שנתן למועדון הסגול כל כך הרבה, ועל כל אנחנו אומרים לך תודה. אוהבים אותך ומאחלים לך, ליעל ולילדים את כל האושר בעולם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
דגן יבזורי
צילום: יאיר שגיא
מומלצים