שתף קטע נבחר

הפועל י-ם הביסה את ב"ש ועלתה ל-0:1. צפו

רבע גמר הפלייאוף: הקבוצה של עודד קטש פתחה פער ענק במחצית הראשונה, שהספיק לה לניצחון 68:85 קל. פלדין וטימור הצטיינו, השחקנים של רמי הדר ינסו להתאושש לקראת משחק מס' 2 ביום ראשון הקרוב

 

הפועל ירושלים עשתה הערב (חמישי) את שלה עם 68:85 ביתי על הפועל באר שבע בארנה במשחק הראשון של רבע גמר הפלייאוף. זה הלך בקלות, בעיקר בזכות רע שני אדיר של 9:28 שהוריד את השחקנים של עודד קטש למחצית ביתרון 25:48.

 

ב"ש עוד ניסתה ברבע השלישי לאיים על ירושלים, עם ריצה שהורידה את ההפרש עד 13 נקודות, וחזרה על העניין הזה שוב ברבע האחרון, אבל לא הצליחה להקרב יותר מזה. התחושה הייתה שבכל פעם שהמקומיים החליטו, הם לחצו על הגז וברחו שוב והעלו מחדש את ההפרש מעל לקו ה-20. נגמר 17, היה שווה יותר.

 

ג'יימס פלדין  (צילום: אלכס קולומויסקי)
ג'יימס פלדין. עוד משחק גדול מול באר שבע(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

ג'יימס פלדין, שמחזיק העונה בממוצע של 26 נקודות מול ב"ש, קלע אומנם "רק" 21 הערב, אבל היה גם הפעם המוציא לפועל העיקרי. בר טימור עזר לו עם 13, והמדהים הוא שאלו שני השחקנים היחידים בירושלים שקלעו הערב בדאבל פיגרס, וזה הספיק. הסיבה היחידה לדאגה הייתה פציעה בכף היד של ג'ייקובן בראון, שחומרתה עדיין לא ברורה. ככל הנראה מדובר בפריקה קלה של האצבע.

 

עוד קלעו לירושלים: דשון באטלר 9, ליאור אליהו 8, יוגב אוחיון, ג'וש אואנס, אמארה סטודמאייר וטיישון תומאס 7 כל אחד, בראון 6. אצל באר שבע הוביל טאנר לייסנר עם 14, חנן קולמן וקרון ג'ונסון קלעו 13 כל אחד, ג'אקים דונלדסון 10, טראוויס ווריק 9, ג'ורדן סווינג 5 ויאיר קרביץ 4.

 

בר טימור קלע שיא עונתי (צילום: אלכס קולומויסקי)
ירושלים חוגגת. קל(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

מהלך המשחק

לסטטיסטיקה המלאה

 

ההתמודדות נפתחה בסדרת החטאות, עד שווריק קלע מחוץ לקשת את סל השדה הראשון. פלדין צלף שלוש שלשות והעלה את ירושלים ל-8:12. חנן קולמן קלע מבחוץ ושמר את באר שבע קרובה, אבל אוחיון קבע 14:18. השופטים שרקו לצעדים של סטודמאייר והקהל בארנה השתגע. בסיום הרבע - 16:20 לירושלים.

 

סטודמאייר נכנס לעניינים עם חסימה ונקודות מהקו, טימור ובראון צברו נקודות, והמארחת טסה ליתרון 17:31. פלדין הקפיץ את ההפרש ל-16, ירושלים רקדה על המגרש ושלשה של באטלר כבר העלתה ל-23:45 מהדהד. קולמן ניסה לשמור את האורחים בחיים, אבל סל של אליהו קבע 25:48 להפועל ירושלים בהפסקה ו-9:28 ברבע.

 

עודד קטש על הקווים (צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה)
עודד קטש (צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה)

 

ליי-אפ של סטודמאייר בפתיחת המחצית השנייה העלה את היתרון ל-25:50. דונאלדסון התעורר ויחד עם קולמן סידר לבאר שבע ריצת 2:11, כדי לצמצם ל-50:36 ולגרום לעודד קטש לקחת פסק זמן. לייסנר כבר הוריד את הפער ל-13. פלדין התעלה וסידר 40:58 אחרי אסיסט של אליהו. פסק זמן של הדר לא עזר, ואליהו הטביע אחרי חטיפת כדור כדי להעלות את ההפרש שוב ל-20. עוד אסיסט שלו לשלשה של פלדין הוביל להגדלת ההפרש - 40:63 (ריצת 0:10). ג'ונסון ולייסנר ניסו לצמק, אבל טימור הלוהט סידר 49:69 לירושלים בסוף הרבע השלישי.

 

בראון הרים את אואנס לאלי-אופ נהדר בתחילת הרבע האחרון. אוחיון קלע וסחט עבירה - 51:73. בראון נפגע בידו וירד לחדר ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים. באר שבע הצליחה לצמצם בגארבג' טיים, תומאס ואליהו חתמו את הסיפור - 68:85 נוח להפועל ירושלים, שעולה ל-0:1 בסדרת רבע הגמר.


פורסם לראשונה 23/05/2019 19:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'יימס פלדין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים