שתף קטע נבחר

צפו: אוהד הפועל ת"א משליך חפץ לכיוון אנשי מכבי ת"א

אירוע מכוער במהלך הדרבי בהיכל מנורה מבטחים. בסרטון נראה אוהד תולש חתיכת פלסטיק ומשליך אותה מהקומה השנייה. למרות התיעוד אותו אדם כלל לא נעצר. תגובת המשטרה תובא כשתתקבל

 

מכבי והפועל ת"א ייפגשו מחר (שני, 21:00) למשחק מספר 2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף (0:1 למכבי). בצל ההכנות נחשף אירוע מכוער שקרה במשחק הראשון בו מעורבים אוהדי הפועל ת"א.

 

לידי ynet הגיע סרטון שצולם על ידי כוחות האבטחה בהיכל מנורה מבטחים בו רואים בבירור את אחד מאוהדי הפועל תל אביב תולש חתיכת פלסטיק וזורק אותה לכיוון הפרקט. החפץ שנזרק כמעט ופגע בדורון ג'מצ'י שהעביר אותו לידי אנשי הביטחון שהיו באזור.

 

 

דקות לאחר האירוע, זיהתה המשטרה את האוהד הזורק, אך בחרה שלא לשלוח כוח אבטחה על מנת לעצור אותו, זאת בשל החשש שהדבר יגרום למהומה מיותרת ביציע. במשטרה הבטיחו לאנשי מכבי שהאוהד ייעצר בסיום המשחק, אבל נכון לכתיבת שורות אלה, הדבר לא קרה.

 

זהו לא האירוע האלים הראשון שקורה בזמן דרבי. כזכור, במפגש במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה, אחד מאוהדי הפועל ת"א צולם דוחף את הפיזיותרפיסט של הצהובים. באותו מקרה הוגשה נציגי תלונה למשטרה והאוהד הורחק מהמגרשים עד לסיום העונה.

 

ההשחתה ביציע שבו היו אוהדי הפועל (צילום: פרטי)
השחתה ביציע שבו היו אוהדי הפועל(צילום: פרטי)

 

תגובת מכבי ת"א: "אנחנו מתנגדים לכל אקט אלים ומצפים שהמשטרה וכל הרשויות הרלוונטיות יעשו את עבודתן ויפה שעה אחת קודם".

 

תגובת המשטרה תובא כשתתקבל

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים