שתף קטע נבחר

במכבי ת"א מאושרים, ג'רמי פארגו מיואש

הצהובים מרחק נגיעה מהפיינל פור אחרי ה-72:85 במשחק השני בסדרת רבע הגמר על הפועל ת"א. מחמאות לזוסמן וכהן, הרכז האמריקני סופסל ע"י ספרופולוס ונראה מתוסכל מאוד. קיין נפצע בקרסול ועשוי להחמיץ את המשחק השלישי

 

  ()

 

מכבי תל אביב יצאה מרוצה אמש (שני) מהיכל קבוצת שלמה, אחרי שניצחה 72:85 את הפועל תל אביב ועלתה ל-0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הצהובים סימנו את המפגש בדרייב אין כמוקש של הסדרה, בעיקר בעקבות האווירה החמה שמצליחים אוהדי היריבה לייצר.

 

מי שהגיעו ממוקדים מאוד למשחק היו ג'ייק כהן (21 נקודות) ויובל זוסמן (15), שהיו האקס פקטורים של יאניס ספרופולוס במשחק. ברגעי ההכרעה גם סקוטי ווילבקין תרם את שלו (9 מתוך 19 הנקודות שלו הגיעו ברבע האחרון).

 

כהן ווילבקין וזוסמן חוגגים (צילום: עוז מועלם)
זוסמן, ווילבקין וכהן. השלישייה המצטיינת(צילום: עוז מועלם)

 

"המשחק היה שקול מאוד שלושה רבעים וחצי. הפועל נלחמו חזק מאוד, הדרבי הקודם פה הראה שהם יבואו לשמירות כפולות ולא תמיד שורקים להם את העבירות. שמח שעשינו את זה, אבל זה עדיין לא נגמר", אמר זוסמן. על היכולת הטובה שלו, הוסיף הפורוורד: "אני עובד יום ולילה בשביל הרגעים האלה וזורק מאות זריקות ביום. שמח שהיה לי ביטחון והכדור נכנס. במחצית מייקל רול אמר לי להמשיך לקחת את הזריקות שלי גם אם הן לא נכנסות".

 

מי שפחות חגג את הניצחון היה ג'רמי פארגו, שנרשם לראשונה לסדרה, אבל קיבל מספרופולוס שלוש דקות בלבד בחצי הראשון. פארגו נראה מיואש על ספסל הקבוצה, וגם ברגעים הקשים כשהיה ברור שהצהובים צריכים מוביל כדור נוסף ליד ווילבקין, היווני בכלל לא הסתכל לכיוונו של הרכז האמריקני. מי זוכר שבקיץ סומן פארגו יחד עם ווילבקין כשחקנים החשובים בסגל.

 

הפציעה של דיאנדרה קיין (צילום: עוז מועלם)
הפציעה של דיאנדרה קיין(צילום: עוז מועלם)

 

הפציעה של דיאנדרה קיין מדאיגה מאוד את מכבי ת"א. בשניות הסיום של ההתמודדות הגארד נחת בצורה רעה על הקרסול ונאנק מכאבים. קיין היה זקוק לעזרה של חבריו כדי להגיע לחדר ההלבשה. נכון לעכשיו אין עדיין אבחנה בנוגע לחומרת הפציעה, ורק במהלך היום הצוות הרפואי של המועדון יעדכן את ספרופולוס במצבו והאם הוא יהיה כשיר למשחק השלישי בסדרה שייערך ביום חמישי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ג'רמי פארגו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים