שתף קטע נבחר

אריאל בית הלחמי צפוי להישאר בגלבוע/גליל

למרות החיזורים מהפועל ת"א, מאמן נבחרת העתודה ימשיך לעונה חמישית במועדון מגן נר. מנכ"ל הקבוצה: "שני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות"

אריאל בית הלחמי צפוי להמשיך לעונה נוספת בגלבוע/גליל. למרות שהמאמן מבוקש בהפועל תל אביב, התקופה היפה שעשה במועדון מהצפון וההערכה הרבה לה הוא זוכה מההנהלה צפויים להשאיר אותו בגן נר.

 

מנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי אמר: "עדיין לא ישבנו ולא חתמנו מולו באופן רשמי, אבל עושה רושם ששני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות, אז מבחינתנו הוא יישאר בגלבוע/גליל גם בעונה הבאה".

 

בית הלחמי על הקווים (צילום: עוז מועלם)
צפוי להישאר. בית הלחמי(צילום: עוז מועלם)

 

בית הלחמי הגיעה לגלבוע/גליל במהלך עונת 2014/15 במקומו של ברק פלג שפוטר, אך לא הצליח לעזור לקבוצה לשרוד בליגה. הוא נשאר עם גלבוע/גליל בליגה הלאומית והעלה אותה תוך שנה בחזרה לליגת העל.

 

את 2016/17 סיימה גלבוע/גליל במקום התשיעי ולא העפילה לפלייאוף. למרות זאת הוחלט להאריך לבית הלחמי את החוזה. העונה הקודמת הייתה נהדרת עבור המאמן וקבוצתו שדורגו במקום השישי והעפילו לפלייאוף בו הודחו על ידי הפועל ירושלים.

 

העונה הנוכחית הייתה פחות טובה, ובשלב מסוים גלבוע/גליל הייתה במאבקי הירידה, אבל הצליחה לשרוד מספר מחזורים לתום הליגה הסדירה וסיימה בסופו של דבר במקום העשירי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
אריאל בית הלחמי
צילום: זהר שחר
מומלצים