שתף קטע נבחר

קמרון לונג: "אנחנו הולכים לזכות באליפות העונה"

גארד מכבי ראשל"צ, שהצטיין עם 26 נקודות ועזר לקבוצתו לנצח את הפועל חולון 76:92 בדרך לפיינל-פור, לא היסס לספק הצהרות: "ידענו מה אנחנו צריכים לעשות". גודס: "קרדיט לחולון, אבל מגיע לנו". שמיר: "אפשר להגיד שאני נפרד מחולון, היו לי כאן שש שנים מדהימות"

 

מכבי ראשון לציון השלימה הערב את ההפתעה הגדולה של העונה בפלייאוף והבטיחה הערב את מקומה בפיינל-פור אחרי ניצחון 76:92 על הפועל חולון במשחק מספר ארבע, שהשלים 1:3 בסדרה ושלח אותה למאבק מול הפועל ירושלים בחצי הגמר שייערך ב-10 ביוני.

 

קמרון לונג, שהצטיין עם 26 נקודות, אמר: "אני כל כך מתרגש. ידענו מה נצטרך לעשות כדי לנצח כאן. זו הייתה המטרה, גם בתחילת העונה האמנו שאנחנו יכולים". על מה שהוביל את הקבוצה לתפקד ברגעי האמת: "יש כאן חבר'ה מנוסים שניסו לעזור לצעירים לעשות את הדברים הנכונים. היינו אגרסיביים. אנחנו הולכים לזכות באליפות".

 

גיא גודס (צילום: עוז מועלם)
גודס(צילום: עוז מועלם)
 

 

המאמן המנצח גיא גודס אמר: "הימים האחרונים היו מותחים, שברנו את הראש איך פותרים את הבעיה שנקראת הפועל חולון. קבוצה שנלחמת, מגיע להם הרבה קרדיט. מגיע קרדיט לדן שמיר על עבודה מדהימה. הבנתי שהוא יוצא לדרך חדשה, שיהיה לו בהצלחה, הוא קולגה מדהים. מגיע לנו לעלות, אנחנו הגענו מוכנים בשביל העיר הזאת. אני מודה למשפחה ולאבא שלי שבשמיים", אמר המאמן בהתרגשות.

 

גודס הפתיע כשנתן קרדיט ליו"ר שלו על אחת ההחלטות המשמעותיות של העונה הזו: "צריך לתת קרדיט ליצחק פרי שהחליט להביא את דריל מונרו, אני רציתי להביא גארד אבל אמרתי לו 'אני הולך איתך כי אתה מכיר אותו'. מה שדריל עשה בשביל הקבוצה הזאת הוא מדהים". על הרוטציה הקצרה אמר המאמן: "היו לי הרבה מאמנים גדולים שלמדתי מהם. ברגע האמת אתה צריך ללכת עם השישה-שבעה שאתה מאמין בהם".

 

דן שמיר  (צילום: עוז מועלם)
דן שמיר. יוצא לדרך חדשה (צילום: עוז מועלם)

 

שמיר עצמו דיבר על תקופתו בחולון בלשון עבר, והתייחס לעתידו: "אפשר להגיד שאני נפרד הערב מחולון, היו לי כאן שש שנים מדהימות. התחברתי לאמוציות של הקהל ולמקום הזה. אני צריך להירגע קצת ולהשתחרר ואז לראות מה קורה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
קמרון לונג חוגג
צילום: עוז מועלם
מומלצים