שתף קטע נבחר

רול: "היה לנו זמן להיכנס לכושר שיא", פארגו לא נרשם

מכבי ת"א מוכנה לחצי גמר הפיינל פור ביום שני (19:00, מנורה מבטחים) נגד הפועל אילת. הגארד מחוץ לסגל. רול: "אני רוצה לשמור על מאזן מושלם במשחקי אליפות"

מכבי תל אביב ערכה אחר הצהריים (ראשון) את האימון המסכם שלה לקראת חצי גמר הפיינל פור בהיכל מנורה מבטחים מחר (19:00) נגד הפועל אילת.

 

15 פעמים השתיים נפגשו במסגרת משחקי הפלייאוף, ולמרות הניצחון המדהים של אילת 2:3 בסדרת חצי הגמר בעונת 2014/15, המאזן נוטה בבירור לצהובים (4:11). מכבי תל אביב ואילת נפגשו שלוש פעמים העונה, ובכל המשחקים מכבי ת"א ניצחה. קבוצתו של יאניס ספרופולוס מגיעה לפיינל פור אחרי הטיול הקליל שלה בסדרת רבע הגמר נגד היריבה העירונית, הפועל ת"א, בה ניצחה בסוויפ 0:3. ג'רמי פארגו שלא נרשם בטופס לא ישחק. 

  

ג'רמי פארגו וסקוטי ווילבקין (צילום: עוז מועלם)
הגארד שוב לא בסגל. ג'רמי פארגו וסקוטי ווילבקין(צילום: עוז מועלם)

מייקל רול (צילום: עוז מועלם)
מייקל רול(צילום: עוז מועלם)
 

 

"זה היה שבוע בו התאמנו קשה והתכוננו למשחק", אמר מייקל רול. "אחרי שסיימנו את הסדרה מול הפועל היה לנו זמן להשתפר ולהגיע לכושר שיא. אנחנו עובדים עשרה חודשים בשביל הרגעים האלה וכולם רוצים לסיים את העונה עם תואר.

 

יאניס ספרופולוס  (צילום: עוז מועלם)
יאניס ספרופולוס (צילום: עוז מועלם)

טאריק בלאק (צילום: עוז מועלם)
טאריק בלאק(צילום: עוז מועלם)

 

"המשחק הזה בעיקר תלוי בנו ובצורה שבה נוציא לפעולה דברים. זה לא משנה אם זה יתרון או חיסרון, זה התסריט. חיכינו לא מעט זמן בין רבע הגמר לפיינל פור, אבל התאמנו בכל הזמן הזה. לא אחשוף את תוכנית המשחק שלנו עכשיו, אבל יש לנו כמה דברים שנרצה לעשות. כל מי שמשחק אצלנו מסוגל לנצח. המאזן שלי במשחקי אליפות הוא 1 מ-1 ואני רוצה להמשיך ולהישאר מושלם".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'רמי פארגו
צילום: עוז מועלם
מומלצים