שתף קטע נבחר

נייט וולטרס חתם לשנתיים במכבי תל אביב

הצהובים ממשיכים להתחמש לעונה הבאה וכצפוי החתימו את הרכז (28, 1.93 מ') של ז'לגיריס קובנה: "כבר לא יכול לחכות לרגע בו אעלה על הפרקט. שמעתי שיש למכבי אוהדים מהטובים בעולם"

זה היה צפוי והיום (ראשון) זה הפך לרשמי. נייט וולטרס (28, 1.93 מ') חתם לשנתיים במכבי תל אביב ויחזק את הקו האחורי של האלופה הישראלית.

 

בעונה האחרונה הגארד שיחק במדי ז'לגיריס קובנה, איתה הגיע לפלייאוף היורוליג. ב-28 משחקים במפעל הוא שיחק בממוצע 22 דקות, בהם רשם 11 נקודות ו-3.8 אסיסטים.

 

נייט וולטרס (צילום: EPA)
נייט וולטרס (משמאל) בפלייאוף מול פנרבחצ'ה(צילום: EPA)

 

משחק השיא של וולטרס היה בתחילת העונה מול פנרבחצ'ה, אז קלע 23 נקודות עם 4 מ-7 מעבר לקשת. בסדרת ההצלבה מול הטורקים שיחק הגארד 21 דקות, קלע 13 נקודות ומסר יותר משני אסיסטים למשחק.

 

"אני כבר לא יכול לחכות לרגע בו אשחק בשורות מכבי תל אביב", אמר וולטרס לאתר הרשמי של הצהובים. "שמעתי רק דברים גדולים על הארגון ועל כך שיש אוהדים מהטובים בעולם. אני יודע שתהיה עונה גדולה ואני נרגש שהעונה הזאת כבר תתחיל".

 

המאמן יאניס ספרופולוסהוסיף: "אחרי סיום העונה, דיברתי עם ההנהלה והצוות

והחלטתי על שיתוף הפעולה עם נייט וולטרס. הוא שחקן שיכול להביא לנו עוד כוח ועוד עזרה מבחינת הגנתית ובקליעה. הוא ממש מתאים לשיטה שלי ולתכניות שלנו. אני שמח שהצלחנו להחתים אותו, למרות שקבוצות רבות רצו אותו. מכבי הצליחה להחתים שחקן טוב כדי לצרפו לקבוצת השחקנים הנהדרת שלנו ולתת לנו תוספת כוח".

 

מלבד וולטרס, גם סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן ודני אבדיה חתומים לעונה הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א
נייט וולטרס
צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א
מומלצים