שתף קטע נבחר

עולה ליגה: גיל בני חתם בגלבוע/גליל

קפטן נבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה בקיץ שעבר מצטרף לסגל של ליאור ליובין: "מוכן לקפיצת המדרגה"

במה לשחקן הישראלי כבר אמרנו? ליאור ליובין קיבל היום (חמישי) חיזוק לקו האחורי בדמות הגארד גיל בני (1.83, 20) שחתם במועדון לשלוש עונות.

 

בני, שכזכור זכה באליפות אירופה ההיסטורית עם נבחרת העתודה בגרמניה, שיחק בעונה שעברה ברעננה מהליגה הלאומית והיה ממצטייני הקבוצה בליגה הסדירה עם ממוצעים של 9.5 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים למשחק.

 

גיל בני (צילום: באדיבות גלבוע/גליל)
גיל בני(צילום: באדיבות גלבוע/גליל)

 

בני מצטרף לסגל שכולל את הסמול פורוורד יותם חנוכי שנמצא בקמפיין נבחרת העתודה לקראת אליפות אירופה, את הפורוורד נתנאל ארצי שזכה בתואר השחקן המשתפר של הליגה ועסוק כעת בהכנות לאוניברסיאדה במסגרת הנבחרת האולימפית, ואת עמית גרשון שהוכתר לתגלית העונה.

 

השחקן אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח ונרגש להצטרף למשפחת גלבוע גליל ומחכה כבר לשחק בשביל הקהל הנהדר של המועדון. אני מרגיש שאני מוכן לקפיצת המדרגה הזאת בקריירה שלי ואין מקום יותר טוב בשבילי מפה, יחד עם ליאור, ארצי וכל הצוות. תודה לכולם ובהצלחה! יאללה גלבוע".

 

גיל בני עם הגביע (צילום: אורן אהרוני)
גיל בני עם גביע אירופה (צילום: אורן אהרוני)

 

מאמן הקבוצה התייחס להחתמה ואמר: "גיל בני הרוויח ביושר את ההזדמנות שלו בליגת העל. הוא מסוג השחקנים שמתאימים לנו. הן לדי.אנ.איי שלנו וגם לסגנון המשחק שאנחנו רוצים לשחק. אני שמח שקפטן נבחרת העתודה, שזכה במדליית הזהב באליפות האירופה מצטרף אלינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות גלבוע/גליל
גיל בני
צילום: באדיבות גלבוע/גליל
מומלצים