שתף קטע נבחר

אליצור רמלה בודקת אפשרות לשחק ביורוקאפ

דאבליסטית הנשים מעוניינת לשחק במפעל האירופי השני בחשיבותו, בו זכתה ב-2011. ברמלה אופטימיים שיצליחו ברגע האחרון לגייס את הסכום הדרוש למימון המסע האירופי

תחושה של דה-ז'ה וו באוויר. האם קבוצת הנשים של אליצור רמלה תחזור ליורוקאפ לראשונה אחרי שבע שנים? את התשובה לכך נקבל סופית ביום רביעי, המועד האחרון לרישום קבוצות במפעל השני בחשיבותו בכדורסל הנשים האירופי.

 

דאבליסטית הנשים מאוד מעוניינת לחזור לאירופה, אבל הבעיה כמובן היא עדיין כספית. ברמלה אופטימיים שיצליחו ברגע האחרון לגייס את הסכום הדרוש ולהפוך לקבוצה הישראלית היחידה שתשתתף העונה במפעל אירופי. רמלה, למי ששכח, זכתה בגביע היורוקאפ ב-2011, אז עם סגל נוצץ שכלל, בין השאר, את שי דורון, לייני סלווין, אורנית שוורץ, ריבי גרינבוים, שירן צעירי, לקו ווילינגהאם וטנישה רייט.

 

רמלה חוגגת את הזכייה בגביע ב-2011. יחזרו למפעל? (צילום: פיב
רמלה חוגגת את הזכייה בגביע ב-2011. יחזרו למפעל?(צילום: פיב"א אירופה )

 

מה שכן, בשל העובדה שלא השתתפה במפעל מאז עונת 2011/12 יכול להיות שאם כן תירשם, היא תיאלץ לעבור שלב מוקדמות - צמד משחקים במסגרת בית וחוץ.

 

רמלה כבר גיבשה כמעט את כל הסגל הישראלי, כשצירפה בשבועות האחרונים את עדן רוטברג, לימור פלג, ירדן דנן, ליאור גרזון, שירה בן דוד ועמית מזור. אלי רבי כמובן ימשיך להדריך את הקבוצה, שהחתימה עד כה זרה אחת: בריטני בויד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ליאור גרזון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים