שתף קטע נבחר

במכבי ת"א מאשרים: "מתנהל מו"מ עם תאודוסיץ'"

גורם בכיר במועדון אישר את הדיווח בסרביה לפיו הגארד בן ה-32 נמצא על הכוונת של הצהובים לקראת העונה הבאה: "הבנו שכדי להביא שם גדול, צריך להשקיע כסף. יש מגעים עם השחקן". גם אנאדולו אפס ואולימפיאקוס מתעניינות

האם מילוש תאודוסיץ', אחד הגארדים הטובים והמנוסים באירופה ינחת בקרוב במכבי תל אביב? זו השאיפה של הצהובים לקראת העונה הבאה.

 

על פי דיווח בסרביה, תאודוסיץ' בן ה-32 מחוזר על ידי אולימפיאקוס, אנאדולו אפס ו...מכבי תל אביב. גורם בכיר במועדון אישר את הפרטים ל-ynet ואמר: "מתנהל משא ומתן עם השחקן, הבנו שכדי להביא שם גדול, צריך להשקיע כסף".

 

חוזר לאירופה אחרי תקופה קצרה ב-NBA, השאלה לאן. תאודוסיץ' (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
חוזר לאירופה אחרי תקופה קצרה ב-NBA, השאלה לאן. תאודוסיץ'(צילום: גטי אימגס)

 

השכר שהציעה מכבי עומד על 1.5 מיליון דולר לעונה עם אופציה לעונה נוספת, הרבה מעל מה שהאלופה הישראלית משלמת בדרך כלל לשחקנים שלה.

 

בשנתיים האחרונות הרכז הסרבי עבר תקופה לא ממש מוצלחת ב-NBA כש"שיחק"

במדי הקליפרס. השנה הראשונה עוד הייתה סבירה, והוא פתח בחמישייה ב-36 מתוך 45 משחקים בהם שותף - הממוצעים שלו עמדו אז על 9.5 נקודות, 4.6 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים, אך העונה הוא כמעט לא שותף (15 משחקים בלבד ו-3.2 נקודות בממוצע) ושוחרר בחודש פברואר מהקבוצה.

 

תאודוסיץ' כאמור נחשב לאחד הרכזים הטובים בתולדות היורוליג ובעונת 2015/16 הוביל את צסק"א מוסקבה לזכייה במפעל עם 16.1 נקודות ו-5.7 אסיסטים למשחק. בקיץ הקרוב הוא צפוי להיות בסגל נבחרת סרביה לאליפות העולם, לה יש סגל נוצץ במיוחד שכולל בין היתר את ניקולה יוקיץ', נמניה בייליצה ובוגדן בוגדנוביץ'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימגס
מילוש תאודוסיץ'
צילום: גטי אימגס
מומלצים