שתף קטע נבחר

אחרי שבע שנים: אליצור רמלה חוזרת לאירופה

דאבליסטית הנשים נרשמה ליורוקאפ, המפעל בו זכתה ב-2011. ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: "מותג שראוי שיחזור לקדמת הבמה". המאמן אלי רבי: "החלטה מבורכת"

קבוצת הנשים של אליצור רמלה חוזרת ליורוקאפ לראשונה אחרי שבע שנים. בישיבה מיוחדת שכינס היום (רביעי) ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, עם הנהלת הקבוצה והמאמן אלי רבי, הוחלט לתמוך ולאשר את התכנית התקציבית לחזרתה של הדאבליסטית הישראלית למפעל האירופי.

 

בפגישה השתתפו סגן ראש העיר אברהם דזורייב, חבר המועצה עו"ד מוסא סבא, מנהל אגף הספורט נסים רון, מנהל ענף הכדורסל רמי חלפון ויו"ר העמותה שרית נשר. וידל: "אליצור רמלה היא מותג שראוי שיחזור לקדמת הבמה. מדובר בהחלטה חשובה שתתרום לתדמיתה של רמלה ותחזק את הקהילה. אני מאמין בצוות המקצועי ובשחקניות ומאחל להם הצלחה רבה".

 

מיכאל וידל ראש עיריית רמלה (צילום: פרטי)
ראש העיר מיכאל וידל יחד עם אלי רבי והנהלת הקבוצה(צילום: פרטי)

 

מאמן הדאבליסטית, אלי רבי, בירך: "מדובר בהחלטה מבורכת לעיר, למדינה ולקבוצה, במיוחד לאור העובדה שבשבע השנים האחרונות, אין נציגה לישראל באירופה. ההחלטה תחזק את המוטיבציה של השחקניות ואוהדי הקבוצה בכל הארץ".

 

רמלה, למי ששכח, זכתה בגביע היורוקאפ ב-2011, אז עם סגל נוצץ שכלל, בין השאר, את שי דורון, לייני סלווין, אורנית שוורץ, ריבי גרינבוים, שירן צעירי, לקו ווילינגהאם וטנישה רייט.

 

רמלה כבר גיבשה כמעט את כל הסגל הישראלי, כשצירפה בשבועות האחרונים את עדן רוטברג, לימור פלג, ירדן דנן, ליאור גרזון, שירה בן דוד ועמית מזור. אלי רבי כמובן ימשיך להדריך את הקבוצה, שהחתימה עד כה זרה אחת: בריטני בויד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
אליצור רמלה
צילום: אבי רוקח
מומלצים