שתף קטע נבחר

דן שמיר נחת בניו זילנד, בדרך לחתימה בברייקרס

המאמן הישראלי הגיע יחד עם משפחתו לאוקלנד אחרי יום ארוך של טיסות. התקבל ע"י אנשי המועדון בשדה וסירב לדבר עם העיתונאים

דן שמיר נחת הלילה (בין ראשון לשני) יחד עם משפחתו בניו זילנד אחרי יום שלם של טיסות על מנת לחתום ב-NZ ברייקרס, אך סירב לדבר עם התקשורת המקומית. "נשוחח בפעם אחרת", סינן לעברם המאמן הישראלי.

 

הג'נרל מנג'ר של הקבוצה היחידה מהמדינה שמשחקת בליגה האוסטרלית, דילון בוצ'ר, יחד עם מספר אנשים מהנהלת המועדון, הגיעו לקבלו בשדה התעופה באוקלנד. גם אקס מכבי ת"א ששיחק תחת שמיר במכבי תל אביב כשזה שימש כעוזר המאמן, קירק פני, נכח במקום.

 

 

 שמיר יהיה מחליפו של קווין ברוסוול שנכשל בעונה החולפת עם הקבוצה (מאזן 16:12) ולא הצליח להביא את מי שזכתה בעבר הלא רחוק בארבע אליפויות אוסטרליה לפלייאוף.

 

הישראלי ככל הנראה לא יוכרז באופן רשמי בימים הקרובים כמאמן הברייקרס מכיוון שהקבוצה נמצאת בדיונים משפטיים מול ברוסוול על התרת חוזהו. המאמן הנוכחי חתם בקבוצה בקיץ הקודם על חוזה לשלוש שנים.

 

קורי וובסטר במדי נהריה (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
קורי וובסטר במדי נהריה(צילום: גיל נחושתן)

 

כוכב הקבוצה הוא אקס עירוני נהריה קורי וובסטר ששיחק נגד שמיר כשזה אימן בהפועל חולון. וובסטר הודה בראיון בחודש שעבר בניו זילנד כי הוא לא מכיר יותר מדי את מי שצפוי להיות מאמנו החדש, אבל שוחח עם כדורסלנים אחרים ששיחקו תחתיו בארץ.

 

"הם אמרו שיש לו מוח כדורסל מיוחד, איי.קיו גבוה והוא מאמן של שחקנים", סיפר וובסטר. "הוא דוחף את השחקנים שלו כדי לקבל מהם את המקסימום. זה יהיה נהדר, אבל חוץ מזה אסור לי לדבר עליו יותר מדי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דן שמיר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים