שתף קטע נבחר

בית הלחמי: "משחק גדול של כל השחקנים"

מאמן נבחרת העתודה פרגן לשחקניו אחרי ה-69:88 על מונטנגרו בשמינית גמר אליפות אירופה. יותם חנוכי: "סוף סוף השתחררנו, ניצלנו את הטירוף של הקהל"

נבחרת העתודה חוגגת עלייה לרבע גמר אליפות אירופה אחרי 69:88 על מונטנגרו. מאמן הנבחרת, אריאל בית הלחמי פרגן לשחקניו וגם לאוהדים בסיום: "הקהל כאן היה נהדר, נתן לנו אנרגיות אדירות. משחק גדול של כל השחקנים, לא מדברים על שחקן בודד. כולם עשו עבודה נהדרת" על היריבה בשלב הבא: "ליטא אחת הנבחרות החזקות באליפות. שיחקנו מולם, אנחנו יודעים שזו קבוצת קליעה טובה, יש לה שחקנים טובים. איך עוצרים את הקלעים שלהם? לא יודע.

 

נועם אביבי שקלע שיתף בסוד של הנבחרת: "מאוד נהנינו מהמשחק. בהתחלה היינו קצת לחוצים, אבל במחצית השנייה השתחררנו והיה כיף. כיף לשחק פה עם כולם, משחק נהדר של כולם. אנחנו רצים ביחד המון שנים, מהקדטים, נוער ועכשיו עתודה. אנחנו מתאמנים ביחד, כולם מפרגנים לכולם, זה הסוד שלנו". יאיר קרביץ שהציג משחק נפלא: "אנחנו יחידה אחת, עובדים ביחד. תמיד מחפשים למצוא את השחקן הפנוי, שמח שזה עובד".

 

נבחרת העתודה באליפות אירופה עד גיל 20 (צילום: אורן אהרוני)
עמית זיס ויאיר קרביץ(צילום: אורן אהרוני)
 

 

יותם חנוכי: "סוף סוף השתחררנו, שיחקנו את המשחק שלנו, ניצלנו את הטירוף של הקהל הזה שיכול לתת לנו את האנרגיות. עבדנו טוב כל ההכנה, אנחנו יודעים מה אננו צריכים לעשות. כל משחק אנחנו ביחד גם בכאלה פחות טובים, שפחות הולך. היום אני שמח שהדברים הלכו כמו שרצינו. העיקר הניצחון, שחשוב לנו מאוד. מה מאפיין את הנבחרת? השיטה של אריאל בית הלחמי".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אריאל בית הלחמי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים