שתף קטע נבחר

פרסום ראשון: לארי גורדון חתם בהפועל אילת

זר ראשון לדרומיים: הפורוורד (32, 1.96 מ') ששיחק שנים רבות בבונדסליגה מצטרף לקבוצתו של אריק אלפסי. במועדון בטוחים: "נפתח את העונה בלי בעיות כלכליות". עוזר המאמן פוטר, אחיו תקף ברשת: "בושה"

הפועל אילת ממשיכה לבנות את הסגל שלה לעונה הקרובה. היום (שני) חתם בקבוצה הפורוורד האמריקני לארי גורדון (32, 1.96 מ'), שיהיה הזר הראשון בסגל של הדרומיים.

 

גורדון שיחק בעונה החולפת בגיסן הגרמנית, ובכלל יש לו עבר עשיר בליגה הגרמנית (שיחק גם בפיניקס האגן, בברמרהאבן אצל מולי קצורין וברסטה וכטה).

 

לארי גורדון בפעולה (צילום: gettyimages)
גורדון. החתמה מעניינת(צילום: gettyimages)

 

את קריירת הקולג'ים שלו עשה בקאל פולי פומונה מליגת המכללות השנייה (ממוצע של 15.7 נקודות ו-10.4 ריבאונדים). התחנה הראשונה שלו באירופה הייתה זוולה ההולנדית, בהמשך שיחק גם בליגה האוסטרית לפני שהצטרף לפיניקס האגן. גורדון שיחק גם עונה בליגה הקוריאנית וזכה עם אסטנה באליפות ובגביע קזחסטן ב-2018.

 

בנושא אחר, בקבוצה צפויים להיפגש בהמשך השבוע עם אנשי הבקרה התקציבית של איגוד הכדורסל ולסגור את העניינים הכספיים מהעונה שעברה על מנת שיוכלו לפתוח בשקט את 2019/20. "אנחנו בטוחים שנפתח את העונה, יש פה מאמץ אדיר של כולם בראשות העירייה", אמרו במועדון.

 

עוזר המאמן פוטר, אחיו תקף ברשת: "בושה"

הנהלת הפועל אילת הודיעה אתמול (ראשון) לעוזר מאמן קבוצת הבוגרים בשנים האחרונות, ערן יצחק, כי הוא סיים את תפקידו במועדון. יצחק ההמום נותר למעשה ללא עבודה רגע לפני פתיחת האימונים.

 

יצחק נחשב לאחד מאנשי הכדורסל המוכרים ביותר באילת. הוא גדל במועדון, שיחק בקבוצה הבוגרת וכאמור גם היה העוזר של עודד קטש, מאיר טפירו ושרון דרוקר בבוגרים.

 

  (צילום מסך מתוך הפייסבוק)
אחיו של ערן יצחק תקף ברשת(צילום מסך מתוך הפייסבוק)

 

מי שתקף את הנהלת אילת על ההחלטה הוא אחיו הגדול, אביאל, שחקן כדורסל

לשעבר בעצמו. אביאל העלה פוסט ביקורתי מאוד נגד המועדון ובו כתב בין השאר: "הפועל אילת בושה. מי אתם היושבים בראש המערכת? למה אח שלי ערן שנתן את כולו למערכת במשך כל כך הרבה שנים אין קבוצה? והטיימינג שבחרתם לעשות את זה כאשר כל הליגה כבר סגורה? אתם בושה. אני קורא לעשות חרם מינויים".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים