שתף קטע נבחר

נבחרת העתודה לנשים יוצאת ליורובאסקט: "הדברים תלויים בנו"

החבורה של רועי אייזנברג תנסה להעפיל לדרג א' באליפות שתתקיים בקוסובו. בבית הישראלי: קרואטיה ואיסלנד

נבחרת העתודה לנשים תצא מחר (חמישי) לאליפות אירופה שתתקיים בפרשטינה, בירת קוסובו. מדובר באליפות בת 12 נבחרות שחלקו לארבעה בתים בני 3 נבחרות.

 

ישראל לא תשחק בערב הפתיחה בשבת ותוכל לצפות ביריבותיה בבית קרואטיה ואיסלנד. ביום ראשון (20:00) הנבחרת תפגוש את קרואטיה ובשני (20:00) תתמודד נגד איסלנד. שתי הראשונות מהבית הזה יעלו לבית נוסף עם נבחרות מהבית המקביל הכולל את אוקראינה, אירלנד ובריטניה. שתי הראשונות מהבית החדש יעלו לחצי הגמר. בסופה של האליפות שלוש הראשונות יעלו לדרג א'.

 

נבחרת עתודה נשים (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
נבחרת העתודה לנשים. תעפיל לדרג א'?(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

 

המאמן רועי אייזנברג: "אנחנו יוצאים לאליפות עם תחושת טובות, אחרי ארבעה משחקי הכנה נגד קרואטיה ורומניה (מאזן של 3 ניצחונות והפסד). ההרגשה היא שהדברים תלויים בנו ובמידה ונשחק טוב, אפשר לעשות דברים יפים מאוד באליפות הזו. בשלב הראשון צריך לעלות מהבית עם המוקדם ועדיף כמובן עם מאזן מושלם, מה שייקל עלינו ברבע הגמר".

 

הסגל כולל שלוש שחקניות ששיחקו מוקדם יותר הקיץ באליפות אירופה לנערות: דניאל קארש, גילי אייזנר וגאיה סלס. יתר השחקניות בסגל: אופיר קסטן רז, דור סער, רומי לוי, תמר אנג'ל, ניקול מיכאיליץ, הדר חדד, שלי סירקיס, גילי בן מרדכי, אלכס גיטצ'נקו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
נבחרת העתודה
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
מומלצים