שתף קטע נבחר

הזר החמישי: הפועל חולון החתימה את ג'יילן ג'ונסון

הסגולים צירפו את הפורוורד/סנטר (23, 2.06 מ') בעל מוטת ידיים של 2.18 מ'. שיחק בשנתיים האחרונות בליגת הפיתוח

 

הפועל חולון סגרה סופית את הסגל שלה לפתיחת עונת 2019/20 עם החתמתו של הפורוורד/סנטר ג'יילן ג'ונסון (23, 2.06 מ'), ששיחק בעונה האחרונה באיווה וולבס מליגת הפיתוח.

 

מדובר בשחקן שעשה מעבר בעונה האחרונה מעמדת הסנטר לעמדת הפאור-פורוורד. יש לו מוטת ידיים של 2.18 מטרים. דרך אגב, אימא שלו ג'אנטה שיחקה ארבע שנים כדורסל מקצועני בפורטוגל. קודם לכן היא שיחקה באוניברסיטת וויסקונסן ומחזיקה עדיין בשיא החסימות לשחקנית בקולג' שלה עם 130 בעונה אחת.

 

ג'יילן ג'ונסון מוצג בחולון (צילום: באדיבות הפועל חולון)
ג'ונסון. גיבוי מהספסל(צילום: באדיבות הפועל חולון)

 

ג'ונסון שיחק שלוש שנים במכללת לואיוויל היוקרתית, כשבאחרונה העמיד ממוצע של 8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים ב-20.5 דקות. הפורוורד החליט לא להמשיך לעונה רביעית, נרשם לדראפט אבל לא נבחר. הוא הצליח לקבל חוזה למחנה האימון של שיקגו בולס לפני תחילת עונת 2017/18, אך נחתך רגע לפני המשחק הראשון של הליגה. משם הוא המשיך לקבוצת הבת של הבולס ווינדי סיטי בולס (11.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים). את 2018/19 העביר ג'ונסון כאמור באיווה וקלע במדיה 8.7 נקודות ו-4.4 ריבאונדים.

 

הסגולים חיפשו הרבה מאוד זמן זר בעמדה 5-4, אבל המועמדים שעלו לא רצו להגיע או שלא היו מתאימים לשיטה של שרון דרוקר. בקבוצה מקווים שג'ונסון, שמגיע כזר חמישי ויעלה כגיבוי מהספסל, יתאקלם במהירות לקראת תחילת העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות הפועל חולון
ג'יילן ג'ונסון
צילום: באדיבות הפועל חולון
מומלצים