שתף קטע נבחר

הכנה: משחק גדול לאליהו, אשדוד ניצחה את נס ציונה

עדיין ללא המאמן גרינברג, הפורוורד הוותיק סיפק מספרים נהדרים וסייע לקבוצתו לנצח 83:102, שבוע ויומיים לפני המשחק הרשמי הראשון בגביע ווינר מול הפועל ת"א

ההגעה של ליאור אליהו למכבי אשדוד היא בלי ספק אחת ההעברות הבולטות של הקיץ בכדורסל הישראלי. במשחק האימון הראשון של הקבוצה העונה, בהפסד 93:86 מול עירוני נהריה, הוא קלע 19 נקודות, והערב (רביעי) המשיך להזכיר את אליהו של רגעי השיא בקריירה, כשסיפק משחק מגוון של מספרים נהדרים בניצחון אשדוד 83:102 נגד עירוני נס ציונה.

 

20 נקודות, תשעה כדורים חוזרים ושישה אסיסטים (מדד 30) היו לפורוורד ב-21 דקות בלבד של משחק. יחד עם יכולת טובה של בוכמן וכמה צליפות מעבר לקשת של ג'ונסון, האשדודים פתחו יתרון דו-ספרתי כבר במהלך המחצית הראשונה.

 

בראד גרינברג (צילום: יאיר שגיא)
באשדוד עדיין מחכים לו. בראד גרינברג(צילום: יאיר שגיא)

 

יכולת טובה של רביב לימונד ובוגר נבחרת העתודה עידן אלבר בוגר לא הספיקה. בוגר אחר של העתודה, תומר לוינסון סיפק רבע אחרון מצוין והיה פקטור משמעותי בשמירה על היתרון עד הסיום.

 

אשדוד עלתה למשחק שוב ללא מאמנה בראד גרינברג, ששימש כעוזרו של מאמן נבחרת קנדה ניק נרס באליפות העולם ועדיין לא חזר ארצה. אשדוד תפתח ביום שישי הבא את משחקיה הרשמיים כשתתארח בדרייב-אין אצל הפועל תל-אביב במסגרת גביע ווינר והמאמןן צפוי לחזור עד אז.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ליאור אליהו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים