שתף קטע נבחר

בהפועל ירושלים חגגו את הזכייה: "ככה פותחים עונה"

אחרי הניצחון על מכבי ת"א, בקבוצה הודו לקהל הגדול וכבר חושבים על פתיחת הליגה. פלדין: "יש עונה ארוכה, כל משחק הולך להיות מאתגר". בלאט: "אנחנו מתחברים"

 

"ככה פותחים עונה", צעקו שחקני הפועל ירושלים בדרך לחדר ההלבשה אחרי שזכו בפעם החמישית ובפעם הראשונה מאז 2016 בגביע ווינר לאחר 83:84 על חשבונה של מכבי תל אביב. האדומים יפתחו את הליגה בשבת הקרובה (5 באוקטובר) במשחק חוץ מול עירוני נס ציונה.

 

כספי: "מאוכזבים, אבל צריך לקחת דברים בפרופורציה"

 

עם שריקת הסיום האדומים קפצו אחד על השני על הפרקט ופנו לכיוון האוהדים, שמילאו את היציעים ונתנו תצוגת עידוד מרשימה לאורך כל שלבי המשחק. אמנם החגיגות בחדר ההלבשה היו סולידיות, אבל לאחר מכן התחילה החגיגה האמיתית כשכל הקבוצה נסעה לערב קריוקי בת"א עד 2 בלילה.

 

הפועל ירושלים חוגגת עם גביע ווינר (צילום: אורן אהרוני)
ירושלים מוכנה לליגה(צילום: אורן אהרוני)

 

במועדון הדגישו בתקופה האחרונה לא מעט פעמים את החיבור טוב בין השחקנים והשתמשו בכימיה הזאת כרכיב המרכזי בניצחון. רוב המחמאות הלכו לכיוונו של ה-MVP סולימאן בריימו, שסיים את הערב עם 16 נקודות וחמישה ריבאונדים ועשה לא מעט צרות לקו הקדמי של הצהובים.

 

בקבוצה אהבו גם את הנחישות של ג'יימס פלדין, שבמשחק חצי הגמר מול עירוני נס ציונה סיים ערב חלש מאוד עם סל שדה בודד מ-13 ניסיונות וארבע נקודות בלבד ולקח את זה לתשומת ליבו. אתמול הוא הצטיין עם 21 נקודות ומדד 23, הכי גבוה בקבוצה.

 

ג'יימס פלדין (צילום: אורן אהרוני)
"יש עוד עונה ארוכה". ג'יימס פלדין(צילום: אורן אהרוני)

 

"היה לנו חשוב להתחיל את המשחק בצורה טובה", סיכם פלדין. "יש לנו עוד עונה ארוכה, אנחנו רק בחודש ספטמבר. כל משחק הולך להיות מאתגר יותר והמטרה לבוא כל פעם ולנצח".

 

תמיר בלאט הוסיף: "כיף להתחיל את העונה בצורה הזאת. בסיום המחצית הראשונה בחדר ההלבשה עודד צעק עלינו קצת, דיברנו גם בינינו השחקנים, לקחנו נקודות חשובות למחצית השנייה ואני חושב שעשינו אותם כמו שצריך. אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים, יורדים לפרטים הכי קטנים וככה אנחנו גם מתחברים. אני לא מתעסק בצד של מכבי, אלא רק בצד שלנו, שמח שעשינו את העבודה".

 

תמיר בלאט (צילום: אורן אהרוני)
"שמח שעשינו את העבודה". תמיר בלאט(צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
הפועל ירושלים עם הגביע
צילום: אורן אהרוני
מומלצים