שתף קטע נבחר

זוסמן: "ריאל קבוצה מאוד גבוהה - לטוב ולרע"

לקראת המשחק מחר ביורוליג מול הבלאנקוס במדריד (חמישי, 22:00), פורוורד מכבי ת"א הצביע על נקודת תורפה אצל היריבה. ספרופולוס: "צריכים לשלוט בקצב"

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את אימונה המסכם לקראת המפגש מחר (חמישי, 22:00) מול ריאל מדריד במסגרת המחזור השני ביורוליג. אחרי שהפסידו לחימקי מוסקבה במחזור הפתיחה, הצהובים ינסו לא לרדת למאזן 2:0.

 

"יש לנו משחק מול קבוצה יציבה מאוד ששמרה על אותה ליבה הרבה שנים ועם אותו מאמן", אמר יאניס ספרופולוס. "אנחנו צריכים להתעלות ולהיצמד לתכנית המשחק שלנו. אנחנו צריכים לשלוט בקצב, שזה מפתח חשוב מאוד למשחק הזה".

 

יאניס ספרופולוס (צילום: עוז מועלם)
יאניס ספרופולוס(צילום: עוז מועלם)

 

יובל זוסמן הוסיף: "ריאל היא קבוצה מאוד חזקה עם שחקנים שמשחקים יחד הרבה מאוד זמן ועם הרבה מאוד ניסיון. ננסה להוציא לפועל את תכנית המשחק שהמאמן עבד איתנו עליה בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים ולנסות להיות אגרסיביים לאורך כל המשחק. ריאל גם קבוצה מאוד מאוד גבוהה, לטוב ולרע - גובה גם מצביע על איטיות ודברים כאלה".

 

מכבי ת"א הגיעה למדריד כבר ביום שני אחרי הניצחון הקליל על מכבי ראשל"צ במחזור הפתיחה בליגה, הצוות המקצועי העביר אסיפת וידאו ולאחר מכן הקבוצה יצאה לאימון לפני יום כיפור בפואנלבראדה. היום במוצאי יום כיפור נקבע לקבוצה עוד אימון כאשר מחר בבוקר האימון ייערך בוויזינק סנטר, אולמה של ריאל מדריד.

 

יובל זוסמן, אנג'לו קלויארו ודני אבדיה (צילום: מכבי ת
יובל זוסמן, אנג'לו קלויארו ודני אבדיה(צילום: מכבי ת"א)

עומרי כספי (צילום: מכבי ת
עומרי כספי(צילום: מכבי ת"א)

טיילר דורסי  (צילום: מכבי ת
טיילר דורסי (צילום: מכבי ת"א)

 

מכבי וריאל התמודדו ביניהן כבר 58 פעמים בזירה האירופית, הכי הרבה ביבשת. בעונה שעברה ניצחה הקבוצה הספרדית בשני המפגשים, כאשר הניצחון האחרון של מכבי במדריד הושג בשלב הטופ 16 בעונת 2009/10.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים