שתף קטע נבחר

קטש: "אא"ק קבוצה מאוד מסוכנת"

עם מאזן מושלם בכל המסגרות, מאמן הפועל ירושלים מתכונן למפגש הביתי מול היוונים (רביעי, 19:30) במחזור השני בליגת האלופות: "חיכינו הרבה זמן לחזור לפיס ארנה"

הפועל ירושלים ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים ואימון מסכם בפיס ארנה לקראת המפגש מחר (רביעי, 19:30) מול אא"ק אתונה במחזור השני בליגת האלופות של פיב"א.

 

האדומים מגיעים עם מאזן מושלם של שבעה ניצחונות בכל המסגרות, כולל זכייה בגביע ווינר והניצחון האחרון באירופה מול בנדירמה הטורקית. מאמן הקבוצה עודד קטש אמר: "חיכינו הרבה זמן לחזור לארנה. אנחנו מסתכלים קדימה לקראת מחר, כל משחק בליגת האלופות הוא קריטי למיקומים ולעלייה".

 

עודד קטש על הקווים (צילום: ראובן שוורץ)
"קבוצות יווניות בדר"כ קשוחות". עודד קטש(צילום: ראובן שוורץ)

 

"אא"ק היא קבוצה מאוד מסוכנת, עם שחקנים שבכל יום נתון יכולים לעשות הרבה נזק, קבוצות יווניות הן בדרך כלל קשוחות. השחקנים מבינים את המשמעות והחשיבות. אנחנו אחרי כמה ניצחונות למרות שלא שיחקנו בצורה עקבית, מול קבוצה כזאת אנחנו צריכים להיות עקביים במשך 40 דקות".

 

על היכולת הפושרת של ג'יימס פלדין מתחילת העונה קטש הוסיף: "אני צריך לדאוג שהקבוצה תשחק כדורסל נכון, אני לא דואג מג'יימס פלדין, הוא לא שכח איך לקלוע, כל עוד הוא וכל שחקן אחר יביאו את האנרגיה הדרושה וישמור באגרסיביות הנדרשת אז דברים טובים יקרו".

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
עודד קטש
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים