שתף קטע נבחר

מכבי ת"א רשמה את דורסי כזר, ישחק נגד ירושלים

הצהובים ויתרו על אזרוחו של האמריקאי שייקח חלק במפגש המסקרן מול האדומים בהיכל (ראשון, 21:05). ספרופולוס: "זה קלאסיקו. יודעים כמה המשחק הזה חשוב למועדון". קטש: "רישום דורסי לא שינה את התוכניות"

 

 

מכבי תל אביב ערכה היום (שבת) את אימונה המסכם באולם לקראת המפגש מחר בהיכל מנורה מבטחים (21:05) מול הפועל ירושלים במחזור הרביעי בליגת ווינר. הצהובים החליטו לרשום את טיילר דורסי כזר בליגה והוא ישחק מול ירושלים, לראשונה בזירה המקומית. המשמעות: דורסי לא יוכל לשחק כמתאזרח.

 

לטבלת ליגת העל

 

השחקן הביע אי שביעות רצון בתקופה האחרונה על אי רישומו לליגה ובגלל עיכוב בקבלת האזרחות שלו החליטו בקבוצה לרשום אותו כזר. הוא גם לא הצליח להשתלב עדיין באירופה וקיבל דקות מעטות מהמאמן יאניס ספרופולוס. הזרים שספרופולוס החליט לרשום הם סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר, נייט וולטרס, טאריק בלאק וכמובן דורסי. קווינסי אייסי ואלייז'ה בראיינט לא יירשמו.

 

טיילר דורסי (צילום: פרטי)
טיילר דורסי(צילום: פרטי)

 

שתי הקבוצות מגיעות במומנטום נהדר, הצהובים עם מאזן של 0:3 בזירה המקומית ושני ניצחונות רצופים ביורוליג, כולל בחמישי האחרון מול ולנסיה. מהצד השני שחקניו של עודד קטש עם שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל זכייה בגביע ווינר וניצחון 83:84 על הצהובים בגמר.

 

ספרופולוס אמר: "זה קלאסיקו. אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב למועדון, לאוהדים, לכולנו. נילחם חזק ונהיה מוכנים. זה משחק שונה מגביע ווינר, אנחנו נשחק בצורה שונה כי כמו שאמרתי אז היו לנו חמישה משחקים בעשרה ימים וזה יהיה ההבדל הגדול".

 

הצהובים נכנסים לשבוע עמוס, ביום רביעי הם פוגשים את פנרבחצ'ה בהיכל ובשישי יציאו למשחק חוץ מול אולימפיאקוס. ספרופולוס התייחס לכך:

"אנחנו לא חושבים על שבוע המשחקים שלפנינו, אנחנו חושבים רק על המשחק הזה, לא משנה מה יהיה אחרי, אנחנו ממוקדים רק בלשחק הכי טוב שאנחנו יכולים נגד ירושלים".

 

טאריק בלאק וג'ון דיברתולומאו (צילום: פרטי)
טאריק בלאק וג'ון דיברתולומאו(צילום: פרטי)

עומרי כספי (צילום: פרטי)
עומרי כספי(צילום: פרטי)

 

על ההשוואה בין היריבות עם ירושלים לבין היריבות המרה בין אולימפיאקוס ופנאתינייקוס, הוסיף ספרופולוס: "זה טוב שאני לא יודע לקרוא עברית אלא רק יודע קצת לדבר, אני יודע מה אומרים מסביב אבל באופן כללי כשזו המדינה שלך זה קשה יותר".

 

ג'ון דיברתולומאו: "חשוב מאוד להשיג ניצחון מול ירושלים, ברור שיש לנו את ההפסד מולם על הראש שלנו. יהיה כיף גדול להתחיל את השבוע הזה עם ניצחון. בשבילנו הכל מתחיל בהגנה מול קבוצת התקפה חזקה מאוד, זה המפתח. זה עוזר לנו גם לצאת להתקפה, זה הפוקוס שלנו. באים לנצח ומתכוננים כמו שצריך. צריכים להגן על הבית".

 

אותלו האנטר (צילום: פרטי)
אותלו האנטר(צילום: פרטי)

 

קטש: "רישום דורסי לא שינה את התוכניות"

מאמן ירושלים עודד קטש התייחס לרישומו של דורסי: "זה לא שינה לנו משהו בהכנות. המשמעות של הגבוהים של מכבי אולי קצת משנה לנו את תוכנית המשחק אבל זה משהו שדי צפיתי. מבחינת הגארדים יש להם הרבה יכולות ואנחנו צריכים הגנה קבוצתית, זה לא משנה מי משחק, אם זה אלייז'ה בראיינט או דורסי".

 

עודד קטש  (צילום: יאיר שגיא)
עודד קטש (צילום: יאיר שגיא)

 

"אנחנו שמחים על פתיחת העונה שלנו", המשיך קטש, "אבל יודעים שיש לנו עוד דרך ארוכה ועוד הרבה מבחנים בדרך. קשה לעצור את השחקנים של מכבי, אני מאוד אוהב את הפורוורדים שלהם, אם זה זוסמן או אבדיה. אנחנו צריכים להביא את המשחק הקבוצתי שלנו משני צידי המגרש. אין לנו סוד מיוחד, אנחנו אפילו עוד לא קרובים להתחיל לסכם, זה תחילת עונה, יש לנו עוד הרבה מה לשפר ולעבוד, אם יש משהו שנותן לנו טיפה יתרון על האחרות זה שיש לנו המשכיות משנה שעברה".


פורסם לראשונה 26/10/2019 17:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
טיילר דורסי
צילום: עוז מועלם
מומלצים