שתף קטע נבחר

לוהט בהיכל: אייסי ובריימו התעמתו בסיום המשחק

שחקני מכבי ת"א והפועל ירושלים קיללו זה את זה בירידה לחדר ההלבשה והאירוע כמעט הידרדר לאלימות פיזית. שחקנים הפרידו. קטש: "צריך ללמוד ממה שקרה ברבע השלישי"

 

אירוע לא נעים בסיום המשחק, בו מכבי תל אביב ניצחה 73:89 את הפועל ירושלים . בירידה לחדר ההלבשה, קווינסי אייסי ממכבי ת"א וסולימאן בריימו מהפועל ירושלים קיללו אחד את השני והאירוע כמעט הידרדר לאלימות פיזית, אבל שחקני שתי הקבוצות עצרו בעדם.

 

השחקן המצטיין של המשחק, סקוטי ווילבקין, שקלע 26 נקודות, אמר: "השלשות נכנסו לי היום. יש לירושלים שחקנים נהדרים והיא מהקבוצות הטובות בישראל, אז אנחנו רוצים לנצח אותה. יש לנו עוד כוח לנצח השבוע ביורוליג".

 

יאניס ספרופולוס חוגג (צילום: עוז מועלם)
ספרופולוס בטירוף(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, הוסיף: "ראינו הכל על המגרש. שיחקנו הרבה יותר טוב והמחצית השנייה שלנו הייתה נהדרת. ווילבקין ודורסי היו טובים מאוד והגיע לנו לנצח.

 

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש, סיכם: "במשחק וחצי הצלחנו לנטרל את הלחץ של מכבי על הגארדים. ברבע השלישי זה התפרק לנו, לא הגענו למצבים מספיק איכותיים. מכבי באו עם כל הסגל והענישו בריבאונד. הנתון הזה הכריע את המשחק. גם לא יצרנו יתרונות בהתקפה. חייבים ללמוד לקח מהרבע השלישי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
קווינסי אייסי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים