שתף קטע נבחר

קטש: "יהיה משחק שונה לגמרי, לא נשתולל"

אחרי ההפסד למכבי ת"א, בהפועל ירושלים רוצים לצאת לדרך חדשה מול ראסטה וכטה (רביעי, 19:00) בליגת האלופות

 

שלושה ימים אחרי ההפסד בהיכל מנורה מבטחים למכבי ת"א, הפועל ירושלים מקווה לצאת לדרך חדשה. האדומים יארחו מחר (רביעי, 19:00) בפיס ארנה את ראסטה וכטה הגרמנית, במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א.

 

בקבוצה אמנם לקחו בצורה סבירה את ההפסד לצהובים, שקטע רצף של שמונה ניצחונות בכל המסגרות, אבל הצוות המקצועי מודע לחסרונות ההגנתיים וההתקפיים ומעוניין לעשות שינויים בסגל. כפי שכבר פורסם, בקבוצה מחפשים אחר מחליף לאייזאה קאזינס. לבינתיים לא נמצא שחקן בשוק הדליל בתקופה הזאת של העונה, אך ברגע שימצאו מחליף מתאים לא מן הנמנע שהוא יעזוב. בנוסף, השיקול שעומד על הפרק הוא האם לרשום את מינדאוגאס קופשאס גם לליגת העל? ואם כן במקום מי?

 

נמרוד לוי ותמיר בלאט חוגגים (צילום: עוז מועלם)
ישמרו על מאזן מושלם? שחקני ירושלים(צילום: עוז מועלם)

 

"הפסדנו לקבוצה טובה, שהייתה צריכה להתעלות במחצית השנייה כדי לנצח אותנו, אבל מחר זה משחק שונה לגמרי", סיפר המאמן עודד קטש. "אנחנו רוצים לחזור כמה שיותר מהר לעניינים ולנצח. זה משחק לא פשוט, מול קבוצה מאומנת. אנחנו לא הולכים לשנות את כל ההגנה שלנו ולהשתולל, אבל חלק מהדברים מול מכבי היה אפשר למנוע עם הגנה יותר קבוצתית".

 

טיישון תומאס הוסיף: ״היה לנו משחק קשה ביום ראשון, הרבע השלישי היה מגעיל, אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה יותר מאיך שנראינו מול מכבי. אנחנו צריכים להעביר יותר את הכדור בהתקפה, ככה שכל שחקן יגע בכדור. אם כולנו נשחק עם יותר ביטחון, זה יהיה טוב לכולם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עודד קטש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים