שתף קטע נבחר

שון דוסון: "לעולם לא אוותר על כדורסל"

הישראלי של חובנטוד שנפצע שוב, הפעם בגיד אכילס וגמר את העונה, במונולוג מרגש באינסטגרם: "מיהרתי לחזור, שלוש הדקות ששיחקתי גרמו לי להרגיש שוב כמו הילד המאושר שהייתי"

העולם לפעמים יכול להיות אכזר. שון דוסון חזר אמש (שלישי) למגרשים אחרי היעדרות של תשעה חודשים בעקבות קרע ברצועות הברך, וכבר אחרי שלוש דקות במשחקה של חובנטוד בדאלונה נגד לובליאנה ביורוקאפ נפצע שוב, הפעם בגיד אכילס ברגלו הימנית ולמעשה גמר את העונה.

 

הגארד/פורוורד הישראלי יעבור ניתוח וייעדר מהמגרשים לתקופה של בין שישה לשמונה חודשים. הערב הוא העלה פוסט מגרש בחשבון האינסטגרם שלו בו סיפר על הרגעים הקשים שעבר והאהבה הגדולה שלו למשחק.

 

   

"כדורסל יקר, האהבה שלי. עברנו לא מעט יחד לאחרונה, אני כל כך מצטער שאיבדתי את עצמי, שמיהרתי מדי לחזור, ובגלל שעשיתי את זה לא שמתי את עצמי בראש סדר העדיפויות כדי שנוכל להיות שוב יחד", כתב דוסון.

 

"עשיתי את זה רק בגלל האהבה הגדולה שיש לי למשחק. שלוש הדקות ששיחקתי גרמו לי להרגיש כמו הילד המאושר שתמיד הייתי כששיחקתי. זה גם מה שנותן לי את הכוח ואת המוטיבציה לחכות - כדי שנחזור להיות ביחד. לעולם לא אוותר עלייך, ואני יודע שאתה לעולם לא תוותר עליי. עד שניפגש שוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: David Grau, חובנטוד בדאלונה
שון דוסון
צילום: David Grau, חובנטוד בדאלונה
מומלצים