שתף קטע נבחר

האוהדים התלוננו, לטאביוס וויליאמס יוזמן לחקירה?

שני האוהדים אותם לכאורה תקף סנטר חולון אחרי ההדחה מהגביע, פנו למשטרה שתחקור את השחקן. הסגולים מתכוונים להענישו בכל מקרה. וגם: עתידו של דרוקר לא ברור. צפו במאמן יוצא מהאולם במהירות עם רכבו

 

מי שהגיע במקרה בסיום המשחק אמש (שבת) בין הפועל חולון לעירוני נהריה (90:67) לאיזור החניון בפארק פרס בעיר יכול היה לחשוב בטעות כי הוא נמצא באיזור מלחמה. כ-50 אוהדים ועוד עשרות אנשי אבטחה התעמתו בעקבות הערה שזרק אחד האוהדים לסנטר הסגולים-צהובים לטאביוס וויליאמס. הטענה הייתה שוויליאמס הכה את אחד מהם ובעקבות כך החל הבלגן. שני אוהדים הגיעו לתחנת המשטרה והגישו נגדו תלונה והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.

 

חצי מהשחקנים היו באיזור, כולל כל הזרים וריצ'רד האוול. חלקם התערבו באירוע וניסו להפריד, אחרים היו המומים. במהלך העימות אמר וויליאמס בעצבים: "אני גמרתי פה". מי שמכיר את השחקן יודע שהוא לא מרבה במילים, ואם אמר זאת יכול מאוד להיות שגם התכוון לזה. בחולון עדיין בהלם מהאירוע הזה, ולראייה לא הוציאו הודעת גינוי בנושא, מה שמועדונים אחרונים היו ממהרים לעשות. "אנחנו עוד לא יודעים בדיוק מה היה שם. נבדוק בדיוק את כל הפרטים ואחרי זה נהיה יותר חכמים", אמרו במועדון.

 

לטאביוס וויליאמס (צילום: FIBA.COM)
וויליאמס. יעזוב?(צילום: FIBA.COM)

 

דרך אגב, זה לא האירוע האלים היחיד בו אוהדי חולון היו מעורבים אתמול. בסיום המשחק התפתחה קטטה בינם לבין אנשי האבטחה באחת היציאות מהפרקט. הטענה הייתה שאחד מאנשי האבטחה השתמש בכוח רב כלפי אוהד צעיר, מה שגרם למהומה הגדולה. שתי התקריות אמש מצטרפות לבלגן שהיה גם במשחקים מול הפועל באר שבע, אולם בהם אוהדי היריבה היו אלה שהחלו באירועים והסגולים נגררו.

 

בצהריים, 12 שעות אחרי הבלגן, הוציאה הקבוצה הודעה בנושא: "אמש, בתום משחק ההפסד בגביע המדינה התחוללה מהומה רבתי בה השתתפו עשרות מאוהדי הקבוצה ומספר שחקנים. הנהלת הקבוצה מגנה באופן נחרץ התנהגות ואירועים מסוג זה ותטפל במקרה ביד קשה. השחקנים שהיו מעורבים בתקרית יוענשו בחומרה על ידי המועדון. לא ניתן שאירועים מסוג זה יחזרו. אנו בהנהלה עושים לילות כימים למען הצלחת המועדון והפיכתו למועדון מוביל בכדורסל הישראלי, לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות, אבל בשום פנים ואופן לא נסכים שאירועים כאלו יהיו מזוהים עם המועדון, על כל המשתמע מכך".

  

המופע של אוהדי חולון לפני המשחק (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי חולון. בלגן בהיכל טוטו(צילום: אורן אהרוני)

 

נחזור אחורה למשחק. פחות מ-2,000 צופים הגיעו להיכל טוטו, כמות קטנה מאוד יחסית לעבודה שמדובר במשחק נוקאאוט, ואולי זה מסביר בדיוק את המצב בו נמצא המועדון. הרבה מאוד אוהדים ותיקים נשארו בבית בטענה כי הם מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים מניהול המשחק של שרון דרוקר.

 

חולון שיחקה דקות בודדות כדורסל טוב, בעיקר בתחילת הרבע השני, אבל שם זה נגמר. בכל שאר הזמן השחקנים נראו אפתיים לחלוטין, כאילו שהם לא מבינים את הסיטואציה בה הם נמצאים. האוהדים שהיו באולם, בעיקר אלה שמאחורי הספסל של הקבוצה המקומית שידועים בדיעותיהם הנחרצות, צעקו לדרוקר להתפטר, ואחד אף צרח במגפון "דרוקר נחכה לך אחרי מסיבת העיתונאים".

  

שרון דרוקר מאוכזב (צילום: ראובן שוורץ)
מנהל האירוע לוקח את דרוקר לחדר ההלבשה בסיום(צילום: ראובן שוורץ)

 

עם סיום המשחק המאמן "הוברח" לחדר ההלבשה על ידי אחד ממנהלי האירוע בהיכל בסצנה הזויה לחלוטין. אותם אוהדים שחיכו למאמן ראו אותו יוצא בסיום במהירות עם מכוניתו מחניון האולם, ולא הצליחו לדבר איתו.

 

מבחינה מקצועית קיימת אכזבה בהנהלת חולון מדרוקר בכל מה שקשור לצורה בה הקבוצה משחקת, וגם מבחירת הזרים שלו. את הטענה על הזרים משמיעים בקבוצה בערך מתחילת העונה, כאשר הם כבר הספיקו לשחרר את ג'יילן ג'ונסון, ובמשחקים האחרונים בארץ ראיין תומפסון כלל לא נרשם בטופס.

 

עתידו של דרוקר לא ברור. מה שכן, בחולון לא מתכוונים לקבל החלטות פזיזות. משחקה הבא של הקבוצה יהיה נגד אותה נהריה, רק בעין שרה, ביום שבת, מספיק זמן כדי לחשוב. מצד שני, המאמנים הפנויים בשוק לא קורצים יותר מדי להנהלת הקבוצה. האוהדים, דרך אגב, כבר שלחו הודעות לדן שמיר על מנת שישוב מניו זילנד.

פורסם לראשונה 24/11/2019 08:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: FIBA.COM
לטאביוס וויליאמס
צילום: FIBA.COM
מומלצים