שתף קטע נבחר

"רק אלוהים יודע מה מארק ליונס ניסה לעשות"

בהפועל ת"א מאוכזבים אחרי שלא היו רחוקים לנצח בדרבי נגד מכבי, אבל טעות גדולה של הרכז עזרה לצהובים להפוך ולרשום - 84:91. וגם: הצעקות בין המועדונים סביב נושא האבטחה

רגשות מעורבים בהפועל תל אביב אחרי ההפסד אתמול (שבת) בדרבי - 91:84 למכבי בהיכל קבוצת שלמה. מצד אחד פערי הרמות בין הצדדים ברורים. מנגד, ספק אם האדומים יתפסו את הצהובים שוב כל כך חבולים ומותשים כפי שהיו נוכח מכת הפציעות שעוברת עליהם, ולוח הזמנים הצפוף, ויפספסו הזדמנות כל כך גדולה לנצח.

 

 

המארחת כבר עלתה ליתרון 77:79, שהגיע אחרי קאמבק מטורף ברבע האחרון, אבל אז מארק ליונס, שהיו לו מניות רבות בחזרה של האדומים, רץ למתפרצת התבלבל עם הכדור ואיבד אותו. יובל זוסמן אמר תודה ותפר לאחר מכן שתי שלשות שסגרו סיפור.

  

 

"רק אלוהים יודע מה ליונס ניסה לעשות", אמרו אנשי הפועל תל אביב בסיום. אז נכון שהרכז בתקופה פחות טובה, וגם את הדרבי הוא פתח בצורה זוועתית, אבל לזכותו ייאמר שהקבוצה צריכה אותו במאני טיים הוא כמעט תמיד שם עבורה. הסיום המבאס של ליונס נמשך גם אחרי המשחק כשמפתחות הרכב שלו שחנה בחניון ההיכל נתקעו בתא המטען, ורק אחרי זמן רב ובעזרתם של הרבה אנשים הוא הצליח לפתוח אותו.

 

מבחינת התנהגות הקהלים זה היה אולי הדרבי הכי שקט שהיה בשנים האחרונות, בטח בהיכל שלמה. מה שהעיב קצת על האווירה הייתה התלהטות היצרים בין אנשי שני המועדונים אחרי שהאדומים גילו שמכבי הביאה איתה שני מאבטחים מבלי ליידע אותה. הצהובים טענו מנגד שהם קיבלו את האישור של מנהל האירוע מטעם ההיכל, שככל הנראה לא עדכן את אנשי הפועל ת"א. שני המאבטחים ישבו מאחורי ספסל קבוצתם במטרה לוודא שאין התנגשויות עם הקהל האדום כפי שהיה בעבר. בסיום המשחק נדהמו ראשי האדומים לראות את אחד המאבטחים עומד בתוך השטח הסטרילי של חדרי ההלבשה, ודין ודברים שגלש לצעקות שנשמעו עד יציע האולטראס בצד השני של ההיכל התנהל בין הצדדים.

  

בעקבות ההפסד ירדה הפועל ת"א למאזן 6:4, וכעת מצפה סדרת משחקים חשובה נגד קבוצות שעל הנייר היא יכולה לנצח ולשפר את מיקומה בטבלה. ביום שני הבא היא מתארחת אצל נס ציונה, לאחר מכן אצל מכבי ראשל"צ, ואז יחכו לה שלושה משחקי בית רצופים - גלבוע/גליל, מכבי אשדוד והפועל אילת.

 

מארק ליונס (צילום: עוז מועלם)
מארק ליונס. טעות קריטית(צילום: עוז מועלם)

 

לאדומים יש שמונה ימים לעבוד על הליקויים שקיימים במשחק שלהם, כמו למשל ההגנה החלשה שממשיכה לספוג המון. חוסר התיאום בין השחקנים זועק לשמיים, וגם אריאל בית הלחמי יודע את זה. עברו כבר ארבעה משחקים מאז שהסגל החדש שנוצר תוך כדי העונה רץ יחד, והמשחק בנס ציונה יהיה מבחן גדול עבורו על מנת לראות אם אכן הוא יכול לשמור טוב או יותר, או שעד סוף העונה נמשיך ונראה את ההפקרות ההגנתית נמשכת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מארק ליונס
צילום: עוז מועלם
מומלצים