שתף קטע נבחר

נשים: תקציב המינהלת יוגדל ל-10 מיליון שקל לעונה

הילה קניסטר בר דוד קיבלה הבטחה מהשרה מירי רגב: "זהו צעד ראשון וחשוב. נצעיד את ליגת העל לשיאים חדשים"

בפגישה שהתקיימה היום (ראשון) סיכמו שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, ויו"ר מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הילה קניסטר בר דוד, על תוספת תקציבית.

 

בפגישה, בה השתתפו גם מנכ"ל משרד התרבות והספורט עו"ד יוסי שרעבי והיועץ המשפטי של מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל עו"ד אורי כהנא, הגיעו הצדדים להבנות כי משרד התרבות והספורט יעמוד בהתחייבותו לתקצוב של 450 אלף שקל לכל קבוצה לשנת 2019.

 

מירי רגב והילה קניסטר בר דוד (באדיבות מינהלת ליגת הנשים)
רגב וקניסטר בר דוד(באדיבות מינהלת ליגת הנשים)

 

בנוסף סיכמו יו"ר המינהלת ושרת התרבות והספורט כי המשרד יקדם מיידית מתווה להגדלת תקציב מינהלת הנשים בכדורסל לסך של 10 מיליון שקל לעונה, סכום שיתחלק בין המינהלת וקבוצות הנשים בליגת העל. המתווה כולל הגדלת הסכמי השיווק של המינהלת עם המועצה להסדר ההימורים בספורט תוך קידום מותג כדורסל הנשים בליגה הבכירה וכן הגדלת תקציבי פרויקט "אתנה" לתמיכה במנהלת ליגת הנשים, ושינוי התכנית לתמיכה ועידוד השחקנית הישראלית. תכנית שפורסמה, כזכור, בעקבות מסקנות ועדת שרעבי.

 

בר דוד התייחסה למתווה שסוכם: "מיד עם כניסתי לתפקיד הודעתי שבכוונתי להצעיד את מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל לשיאים חדשים. אני מודה לשרה רגב שנרתמה לפעילות משותפת לטווח רחוק. מדובר במהלך חשוב. זהו צעד ראשון בלבד בדרך למיצוב מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל כאחד הגופים החזקים והמשפיעים בספורט הנשים בישראל".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות מינהלת ליגת הנשים
מירי רגב, הילה קניסטר בר דוד
באדיבות מינהלת ליגת הנשים
מומלצים